بازتاب جهانی عملیات وعده صادق نشان از اقتدار ایران دارد
بازتاب جهانی عملیات وعده صادق نشان از اقتدار ایران دارد

داوری اردکانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان: محمد داوری اردکانی دبیرکل جبهه مردمی ایران قوی و دبیرکل جامعه اسلامی مدیران در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی زیرنویسدرباره عملیات وعده صادق گفت: جهان اسلام از عملیات وعده صادق خوشحال شد. وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی تصور نمی‌کرد اهدافی که مدنظر ایران بود ایران بتواند […]

- بازتاب جهانی عملیات وعده صادق نشان از اقتدار ایران دارد

داوری اردکانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

محمد داوری اردکانی دبیرکل جبهه مردمی ایران قوی و دبیرکل جامعه اسلامی مدیران در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی زیرنویسدرباره عملیات وعده صادق گفت: جهان اسلام از عملیات وعده صادق خوشحال شد.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی تصور نمی‌کرد اهدافی که مدنظر ایران بود ایران بتواند آنها را بزند.

دبیرکل جبهه ایران قوی اظهار کرد: اسرائیل پس از عملیات وعده صادق پی برد آنچه ایران می‌گوید به آن عمل می‌کند و به موقع هم به آن عمل می‌کند.

وی تصریح‌کرد: ایران نقطه‌ای را زد که از آنجا کنسولگری کشورمان در دمشق پایتخت سوریه مورد هدف قرار گرفته بود لذا هیمنه اسرائیل به‌طور کلی از بین رفته و این عملیات با بازتاب جهانی که داشت اقتدار ایران در منطقه را نشان داد.

داوری اردکانی بیان کرد: رژیم صهیونیستی در آینده حتی نباید به مخیله‌اش برسد که در ایران و منطقه شرارت کند و ترور‌هایی که در گذشته انجام داده را دوباره بخواهد انجام دهد.

+