صحبت‌های داغ منصور برزگر درباره حذف دیوید تیلور، دعوای دبیر روی آنتن و آینده حسن یزدانی!
صحبت‌های داغ منصور برزگر درباره حذف دیوید تیلور، دعوای دبیر روی آنتن و آینده حسن یزدانی!

منصور برزگر در گفت‌وگو با خبرنگار «اطلاعات آنلاین» درباره حذف دیوید تیلورِ آمریکایی از المپیک پارس گفت: در آستانه المپیک هر اتفاقی ممکن است. سن بالایی داشت و آمریکایی برای المپیک برنامه دارند. کسی که تیلور را می‌برد کشتی گیر بزرگی است. این در کشتی طبیعی است. در آمریکا به گذشته شما نگاه نمی‌کنند. برای […]

- صحبت‌های داغ منصور برزگر درباره حذف دیوید تیلور، دعوای دبیر روی آنتن و آینده حسن یزدانی!

منصور برزگر در گفت‌وگو با خبرنگار «اطلاعات آنلاین» درباره حذف دیوید تیلورِ آمریکایی از المپیک پارس گفت: در آستانه المپیک هر اتفاقی ممکن است. سن بالایی داشت و آمریکایی برای المپیک برنامه دارند. کسی که تیلور را می‌برد کشتی گیر بزرگی است. این در کشتی طبیعی است. در آمریکا به گذشته شما نگاه نمی‌کنند. برای همین چند مبارزه انتخابی می‌گذارند. 

وی در ادامه افزود: تیلور دیروز باخت و شگفتی رقم خورد. حریفش را کامل نمی‌شناسم اما باید منتظر ماند و دید او تکنیکی است یا نه.

پیشکسوت کشتی در پاسخ به این سوال که آیا با غیبت تیلور باید طلای حسن یزدانی در پاریس را قطعی بدانیم اظهار داشت: باید دید رقیب بعدی حسن کجای کشتی جهان است. نمی‌شود از الان قطعی صحبت کرد. با شکست تیلور باری از روی حسن یزدانی برداشته شده است. این اتفاق خوبی برای حسن یزدانی خواهد بود.

وی درباره عملکرد کشتی ایران در مسابقات آسیایی اخیر نیز گفت: در آسیایی ما همیشه حرف اول را می‌زنیم. این ملاک نیست. در تمام دوره‌ها موفق بوده ایم. روی هم رفته بچه‌ها تلاش می‌کنند. 

سرمربی اسبق تیم ملی کشتی درباره وضعیت کلی کشتی ایران گفت:، چون از فضا دور هستم نمی‌دانم چه شرایطی دارند و بهتر است نظری ندهم.

وی در پایان درباره مصاحبه جنجالی علیرضا دبیر با پیمان یوسفی به «اطلاعات آنلاین» گفت: انتقاداتی به دبیر وارد بود، اما باید در نوع بیان صحبت‌ها و نقد‌ها از سوی هر دو طرف تجدیدنظر شود. بحث دبیر و خادم و حسن و حسین نیست. ما اهالی کشتی باید هوای هم را داشته باشیم. این حرف‌ها به کشتی ضربه می‌زند. ما نباید آتو به دیگران بدهیم. سینه من صندوقچه اسرار است و این بچه‌ها از اول با من بودند، اما باید خوبی این‌ها را بگویم. انتقاد به دبیر وارد است؛ او بهتر است کمی دیپلمات باشد. رییس فدراسیون باید مراقب رفتار و گفتارش باشد. ایشان از نظر ساخت و ساز زحمت کشیده است، اما باید مراقب گفتار خود باشد.

منبع: اطلاعات انلاین