مدال، مدال ورزشی، کمربند قهرمانی، تندیس، کاپ، لوح تقدیر و … از ارزشمندترین جوایز برای ورزشکاران، هنرمندان، دانش‌آموزان و مدیران محسوب می‌شوند. این جوایز، نمادی از دستاوردها و تلاش‌های آنان هستند و در ذهن جامعه ماندگار می‌شوند. پرشین مدال، برترین تولیدکننده در زمینه ساخت و طراحی این محصولات به‌شمار می‌رود. مختصری در مورد پرشین مدال […]

مدال، مدال ورزشی، کمربند قهرمانی، تندیس، کاپ، لوح تقدیر و … از ارزشمندترین جوایز برای ورزشکاران، هنرمندان، دانش‌آموزان و مدیران محسوب می‌شوند. این جوایز، نمادی از دستاوردها و تلاش‌های آنان هستند و در ذهن جامعه ماندگار می‌شوند. پرشین مدال، برترین تولیدکننده در زمینه ساخت و طراحی این محصولات به‌شمار می‌رود.

مختصری در مورد پرشین مدال

پرشین مدال، با تجربه بیش از چهل سال، از سال ۱۳۶۵ فعالیت خود را در زمینه ساخت جوایز و نشانه‌های ماندگار آغاز کرد. از آن زمان تاکنون، این مجموعه با تمرکز بر کیفیت محصولات و خدمات، به‌عنوان یکی از برترین و بزرگترین تولیدکنندگان در این صنعت شناخته شده است.

پرشین مدال، کار خود را از یک کارگاه کوچک آغاز کرد و با تلاش‌های پیوسته، به یک مجموعه‌ بزرگ و مدرن تبدیل شد. این مجوعه، همواره به بهبود فرآیندهای تولید و استفاده از تکنولوژی‌های به‌روز دنیا توجه می‌کند و برای تولید انواع مدال، تندیس، لوح تقدیر و … بهترین مواد اولیه را به‌کار می‌برد.

پرشین مدال، همواره سعی دارد با تمرکز بر رضایت مشتریان و ارائه‌ی محصولات باکیفیت و خدمات متمایز، به بهبود تجربه مشتریان کمک کند و نیازهای مختلف آن‌ها را برآورده سازد.

خدمات مختلف پرشین مدال

خدمات مختلف پرشین مدال

مجموعه پرشین مدال، در طول ۴۰ سال فعالیت خود، توانسته است با بهره‌گیری از جدیدترین تکنولوژی‌های جهانی از جمله تجهیزات ریخته‌گری دایکاست و سانتری فیوژ، مدل‌سازی CNC، پرینت سه‌بعدی، پرداخت‌کاری ویبره و دستی، تجهیزات اسیدکاری، پرس فورج و سیلک‌بند، آبکاری فورتیک و … محصولات باکیفیتی در داخل کشور و سایر کشورها به بازار عرضه کند.

این مجموعه، به دلیل تعهد به مشتریان، کنترل کیفیت، سرعت در ارائه خدمات و ضمانت محصولات، به‌عنوان پیشرو در این صنعت در کشور شناخته شده است. از جمله فعالیت‌های آن، می‌توان ساخت مدال، ساخت تندیس، تولید کاپ ورزشی، تولید شیلد، ساخت مدال قهرمانی، تولید مدال اختصاصی، کاپ قهرمانی، ساخت کمربند قهرمانی و سایر جوایز ورزشی را برشمرد.

مهندسان و همکاران این مجموعه، در تمام مراحل از سفارش تا تولید، بسته‌بندی و ارائه محصول، همراه مشتری خواهند بود و خدمات پس از فروش خود را به او ارائه خواهند کرد. برای سفارش مدال ورزشی، تولید کمربند قهرمانی، مدال اختصاصی، شیلد و … کافیست با این مجموعه تماس بگیرید و سفارش خود را به‌صورت اختصاصی و با بهترین کیفیت ثبت کنید.

در این بخش، درباره برخی ازمحصولات پرشین شیلد توضیح مختصری ارائه می‌شود.

ازمحصولات پرشین شیلد

مدال

مدال، جسم فلزی گردی است که به‌وسیله‌ یک بند به دور گردن و بر روی سینه‌ فرد قرار می‌گیرد. نفر اول هر رویداد ورزشی، صاحب مدال طلایی خواهد شد که ارزش و اعتبار خاصی دارد؛ در حالی که نفرات دوم و سوم به‌ترتیب مدال‌های نقره و برنز دریافت می‌کنند.

مدال طلای المپیک، به‌عنوان ارزشمندترین مدال در سطح جهان شناخته می‌شود. این مدال‌ها، غالبا از آلیاژهایی مانند زاماک ساخته می‌شوند و سپس با آبکاری جلوه زیبایی به آن‌ها داده می‌شود. البته تولید مدال در مجموعه پرشین مدال، فقط به ساخت مدال‌ ورزشی ختم نمی‌شود و سایر مدال‌ها را نیز در برمی‌گیرد.

شیلد

شیلد یا مدال جعبه‌ای، قطعه‌ای فلزی با ظاهری مشابه مدال است که در یک جعبه شکیل قرار دارد و به فرد برگزیده اهدا می‌شود. این جعبه‌ها، از لحاظ ابعاد، کمی بزرگ‌تر از مدال‌ ساده هستند و داشتن قابی زیبا به آن‌ها اعتبار ویژه‌ای می‌بخشد. سازمان‌ها و نهادهای بزرگ، برای تجلیل از نفرات شایسته خود، از شیلدها استفاده می‌کنند.

لوح تقدیر

لوح تقدیر، نوعی جایزه است که به افراد یا سازمان‌ها به‌علت دستاوردها، عملکرد برجسته یا خدمات ویژه اهدا می‌شود. این لوح‌ها، معمولا از مواد مختلفی مانند چوب، فلز، شیشه یا پلاک‌هایی با متن و تصویر خاص تحت تولید قرار می‌گیرند. معمولا در مراسم‌های افتخار، جشنواره‌ها، مراسم تقدیر و تشکر یا در محیط‌های سازمانی اهدا می‌شوند.

تندیس

تندیس، جایزه یا هدیه‌ای است که از طرف یک مجموعه خاص به یک فرد یا گروه به‌علت شایستگی آن فرد یا گروه اهدا می‌شود. این نوع جوایز، اغلب در جشنواره‌ها و رویدادهای فرهنگی و ورزشی به‌کار می‌روند. در مجموعه پرشین مدال، تولید تندیس با استفاده از تکنولوژی لیزر انجام می‌شود و حکاکی آن‌ها به کمک کامپیوتر صورت می‌گیرد. سپس برای برش‌کاری، از دستگاه‌های سی‌ان‌سی استفاده می‌کنند و با آبکاری رنگ می‌شوند.

کمربند قهرمانی

کمربند قهرمانی، نماد افتخار و تقدیر برای دستیابی به موفقیت‌ها و دستاوردهای ورزشی یا حرفه‌ای است. این کمربندها، اغلب در ورزش‌های رزمی مانند کاراته، جودو، تکواندو، ورزش‌های مبارزه‌ای و موارد مشابه استفاده می‌شوند. کمربند قهرمانی، معمولا با رنگ‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد که هر رنگ، نشان‌دهنده‌ سطح مهارت و تجربه ورزشکار است. این کمربندها، به‌عنوان نمادی از اعتبار و ارزش شخصیتی او نیز در این صنعت شناخته می‌شوند.

کاپ قهرمانی

کاپ قهرمانی، یک جام یا جایزه است که نمادی از قهرمانی و پیروزی در یک رقابت ورزشی یا رویداد خاص محسوب می‌شود. در ساخت این کاپ‌ها، معمولا از موادی مانند فلز، شیشه، یا کریستال استفاده می‌کنند و طراحی‌های مختلفی دارند. کاپ‌های قهرمانی، به‌عنوان نمادهای ارزشمندی در دنیای ورزش شناخته می‌شوند. این کاپ‌ها، معمولا در مسابقات ورزشی بزرگ و معتبر مانند جام جهانی فوتبال، المپیک، مسابقات تنیس گرنداسلم و سایر رقابت‌های مهم اهدا می‌گردند و به‌عنوان یکی از برترین جوایز در دنیای ورزش به‌شمار می‌روند.

جمع‌بندی

پرشین مدال، یک شرکت تولیدی است که در زمینه ساخت مدال، کاپ، کمربند قهرمانی، تندیس، لوح تقدیر و سایر نشانه‌های ماندگار فعالیت می‌کند. این شرکت، با بهره‌گیری از تکنولوژی روز و استفاده از مواد باکیفیت، محصولاتی با استانداردهای بالا و ظاهری زیبا تولید می‌کند. محصولات پرشین مدال، در مراسم ‌های ورزشی، علمی و …، به قهرمانان، هنرمندان، مبتکران علمی و … اهدا می‌شود.

منابع

منبع: خبـر ورزشی