به گزارش زیرنویس از اصفهان؛ در آئین افتتاحیه پانزدهمین جایگاه سوخت برند پالایشگاه اصفهان با حضور رئیس شرکت پخش فراورده های نفتی ناحیه شاهین شهر و جمعی از مدیران و کارشناسان شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه اصفهان برگزار شد، مدیرعامل شرکت راهبر ترابر انرژی ضمن قدردانی از رویکرد حرفه ای کارشناسان این شرکت، […]

به گزارش زیرنویس از اصفهان؛ در آئین افتتاحیه پانزدهمین جایگاه سوخت برند پالایشگاه اصفهان با حضور رئیس شرکت پخش فراورده های نفتی ناحیه شاهین شهر و جمعی از مدیران و کارشناسان شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه اصفهان برگزار شد، مدیرعامل شرکت راهبر ترابر انرژی ضمن قدردانی از رویکرد حرفه ای کارشناسان این شرکت، به مزایای برندینگ اشاره کرد و اظهار داشت: اجرای این طرح در کشور می تواند ضمن کاهش تصدی گری دولت، ارتقاء بهره وری عملکرد را در این حوزه به دنبال داشته، رضایتمندی تمامی ذینفعان آن را افزایش دهد.

هلدینگ 1ابراهیم کاویانی پور افزود: هلدینگ پتروپالایش اصفهان به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان بنزین در کشور که قادر به تولید سوخت با بهترین کیفیت و منطبق با استانداردهای روز دنیا می باشد؛ از تمامی ظرفیت های خود برای تحقق اهداف عالیه طرح برندینگ استفاده خواهد کرد.

هلدینگ 2غلامرضا بهرامی، رئیس شرکت پخش فراورده های نفتی ناحیه شاهین شهر نیز با حضور در این افتتاحیه، ضمن قدردانی از برگزاری مراسم و اعلام آمادگی برای همکاری در اجرای بهینه طرح برندینگ، عنوان کرد: حسن سابقه پالایشگاه اصفهان، رغبت کافی را برای الحاق جایگاه ها به این برند ایجاد می کند.

هلدینگ 3جایگاه مهستان، پانزدهمین جایگاه ملحق شده ذیل برند پالایشگاه اصفهان بوده و هدف گذاری شرکت راتا برای اجرای طرح برندینگ، الحاق ۲۰۰ جایگاه سوخت مایع به برند پالایشگاه اصفهان تا پایان سال ۱۴۰۳ می باشد.

اصفهان/ بهمن راعی

منبع خبر: رکنـا