پاداش آنچلوتی در پی برد رئال، به شاگردانش چه بود؟
پاداش آنچلوتی در پی برد رئال، به شاگردانش چه بود؟

جماران نوشت: مربی ایتالیایی در شرایطی که حالا خیالش بابت قهرمانی تا حد زیادی راحت شده به شاگردانش استراحت داد تا آنها را به نوعی تشویق کرده باشد. رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگا در ورزشگاه خانگی‌اش و با حضور هوادارانش میزبان بارسلونا بود و موفق شد این تیم […]

- پاداش آنچلوتی در پی برد رئال، به شاگردانش چه بود؟

جماران نوشت: مربی ایتالیایی در شرایطی که حالا خیالش بابت قهرمانی تا حد زیادی راحت شده به شاگردانش استراحت داد تا آنها را به نوعی تشویق کرده باشد. رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگا در ورزشگاه خانگی‌اش و با حضور هوادارانش میزبان بارسلونا بود و موفق شد این تیم را با نتیجه ۲-۳ شکست دهد و سه امتیاز شیرین را به دست آورد. 

بازیکنان رئال در حالی در این بازی به مصاف حریف قدیمی رفتند که چهارشنبه شب در شهر منچستر برابر منچسترسیتی ۱۲۰ دقیقه بازی کرده بودند و بسیاری از هواداران این تیم نگران شرایط فیزیکی و خستگی ستاره‌های محبوب‌شان بودند اما آنها در بهترین شرایط در این دیدار حاضر شدند. 

عملکرد خوب آنها در دیدارهای پرفشاری که در عرض چند روز گذشته انجام دادند باعث شد که آنچلوتی پس از پیروزی ارزشمند شب گذشته برابر بارسلونا به بازیکنان تیمش دو روز استراحت دهد و به این ترتیب، تمرینات این تیم امروز و فردا تعطیل خواهد بود و از چهارشنبه دوباره پیگیری خواهد شد. 

بازی بعد رئال مادرید جمعه شب در زمین رئال سوسیداد خواهد بود و هفته آینده هم باید بازی حساس رفت مرحله نیمه نهایی در لیگ قهرمانان اروپا را برگزار کند.

 

منبع: اطلاعات انلاین