به گزارش زیرنویس به نقل از شهاب نیوز، استعفای مقامات ارتش رژیم صهیونیستی در پی شکست آنان در مقابله با عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر سال گذشته میلادی ادامه دارد. رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که «یهودا فاکس» فرمانده مرکزی ارتش رژیم صهیونیستی به «هرتزی هالیوی» رئیس ستاد مشترک ارتش این رژیم اعلام کرده […]

به گزارش زیرنویس به نقل از شهاب نیوز، استعفای مقامات ارتش رژیم صهیونیستی در پی شکست آنان در مقابله با عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر سال گذشته میلادی ادامه دارد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که «یهودا فاکس» فرمانده مرکزی ارتش رژیم صهیونیستی به «هرتزی هالیوی» رئیس ستاد مشترک ارتش این رژیم اعلام کرده است که با آغاز ماه آگوست دست از کار خواهد کشید.

این در حالی است که صبح امروز منابع خبری رژیم صهیونیستی از استعفای «آهارون هالیوا» رئیس سرویس اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی به دلیل ناکامی در برابر عملیات هفتم اکتبر مقاومت فلسطین و همچنین پیامدهای حمله به کنسولگری ایران در دمشق خبر دادند.

رئیس سرویس اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در نامه استعفای خود به «هرتزی هالیوی» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی گفت: جنبش حماس در روز شنبه ۷ اکتبر ۲۰۲۳ حمله خونینی را انجام داد که نتایج آن خشن و دردناک بود!

وی در ادامه افزود: بخش اطلاعاتی که تحت فرمان من است به مأموریتی که به ما سپرده شده بود، عمل نکرد و من از همان زمان تا ابد این روز سیاه را فراموش نخواهم کرد و تا همیشه این درد عمیق را با خود به همراه خواهم داشت!

بنابراین طی روز جاری ۲ تن از مقامات ارشد رژیم صهیونیستی در پی ناکامی در برابر مقاومت فلسطین در جریان عملیات طوفان الاقصی مجبور به استعفا شدند که خود نشانگر عمق شکست این رژیم در برابر مقاومت فلسطین است.

منبع: مـهر