استقلال و پرسپولیس سوم اردیبهشت سال ۱۴۰۲ دیدار برگشت خود در لیگ بیست‌ودوم حرفه‌ای را برگزار کردند. مسابقه‌ای بسیار حساس که در تعیین قهرمان رقابت‌های فصل گذشته بسیار موثر بود و همین مسئله روی حساسیت کار تاثیر بسیار مضاعفی گذاشته بود. شرایط استقلال پیش از آغاز مسابقه بهتر بود و هواداران این تیم امیدوارتر به […]

- وقتی گل عیسی آل کثیر پرسپولیس را قهرمان لیگ برتر کرد/ داد و فریاد سرمربی استقلال پس از شکست

استقلال و پرسپولیس سوم اردیبهشت سال ۱۴۰۲ دیدار برگشت خود در لیگ بیست‌ودوم حرفه‌ای را برگزار کردند. مسابقه‌ای بسیار حساس که در تعیین قهرمان رقابت‌های فصل گذشته بسیار موثر بود و همین مسئله روی حساسیت کار تاثیر بسیار مضاعفی گذاشته بود.

شرایط استقلال پیش از آغاز مسابقه بهتر بود و هواداران این تیم امیدوارتر به ورزشگاه آمده بودند اما پرسپولیس نمایش بهتری ارائه کرد و با اتکا بر تک‌گل عیسی آل کثیر توانست استقلال را شکست بدهد و همین پیروزی نقش بسیار مهمی در قهرمانی قرمزپوشان پایتخت ایفا کرد. البته ریکاردو ساپینتو پس از شکست شاگردانش مقابل مردان یحیی گل‌محمدی به‌شدت در کنفرانس مطبوعاتی گرد و خاک به پا کرد و مدعی شد داور حداقل یک پنالتی استقلال را ندید.

به طور کلی عیسی آل‌کثیر در اردیبهشت ماه از رویارویی با استقلال خاطرات خوبی دارد و سال ۱۴۰۰ هم توانست در دربیِ دومین ماه بهار به آبی‌ها گل بزند.

منبع: خبـر ورزشی