به گزارش زیرنویس از اصفهان؛ غلامرضا ساکتی با اعلام این خبر گفت: اصپاک سامانه جمع‌آوری پسماند در شهر اصفهان است که با هدف جمع‌آوری و ساماندهی انواع پسماندها از آبان ماه سال گذشته راه‌اندازی شد. او با بیان اینکه جمع‌آوری پسماند خشک قابل بازیافت از نخستین قابلیت های سامانه اصپاک بوده است، افزود: با توسعه […]

به گزارش زیرنویس از اصفهان؛ غلامرضا ساکتی با اعلام این خبر گفت: اصپاک سامانه جمع‌آوری پسماند در شهر اصفهان است که با هدف جمع‌آوری و ساماندهی انواع پسماندها از آبان ماه سال گذشته راه‌اندازی شد.

او با بیان اینکه جمع‌آوری پسماند خشک قابل بازیافت از نخستین قابلیت های سامانه اصپاک بوده است، افزود: با توسعه این نرم‌افزار، جمع‌آوری پوست میوه، پسماند الکترونیک، اقلام حجیم و وسایل مستعمل در فازهای بعدی به این اپلیکیشن اضافه شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان دریافت امتیاز در مقابل تحویل پسماند و بهره مندی از خدمات موجود در سامانه اصپاک را از قابلیت های این سامانه دانست و گفت: انواع بیمه‌های آتش‌سوزی، بیمه حوادث، تخفیف خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد و تخفیف خدمات حمل‌ونقلی از جمله خدماتی است که شهروندان در ازای تحویل پسماند خشک در این سامانه دریافت می‌کنند.

او با بیان اینکه جمع‌آوری پسماند جزء ساختمانی به‌عنوان یک خدمت جدید به سامانه اصپاک اضافه خواهد شد، بیان کرد: با تلاش سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان و برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای توسعه سامانه اصپاک، جمع‌آوری پسماندهای جزء ساختمانی نیز با هدف خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به سامانه اضافه خواهد شد.

اصفهان/ بهمن راعی

منبع خبر: رکنـا