همواره در باشگاه‌های بدنسازی شاهد افتادن وزنه بر روی زمین هستیم. از این رو کفپوشی ضربه گیر که مانع از صدمه دیدن کف سالن و البته ایمنی ورزشکاران باشد بسیار قابل توجه است. از این رو خرید کفپوش گرانولی برای سالن‌های پرورش اندام یک انتخاب بدون جایگزین است. بنابراین بهترین قیمت کفپوش باشگاه بدنسازی نسبت به کیفیت […]

همواره در باشگاه‌های بدنسازی شاهد افتادن وزنه بر روی زمین هستیم. از این رو کفپوشی ضربه گیر که مانع از صدمه دیدن کف سالن و البته ایمنی ورزشکاران باشد بسیار قابل توجه است. از این رو خرید کفپوش گرانولی برای سالن‌های پرورش اندام یک انتخاب بدون جایگزین است. بنابراین بهترین قیمت کفپوش باشگاه بدنسازی نسبت به کیفیت بسیار اهمیت خواهد داشت.

انواع کفپوش گرانولی

کفپوش گرانولی در ۳ مدل تایلی، رولی و درجاریز عرضه می‌شود و هر یک از آنها را می‌توان در باشگاه بدنسازی استفاده کرد. مدل تایلی که معمولا در ابعاد یک متر و یا نیم متر مربع تولید می‌شوند و هنگام نصب کنار یکدیگر قرار می‌گیرند. نوع رولی همانند موکت بوده و معمولاً ۱۰ الی ۱۲ متر طول و ۸۰ سانتی‌متر عرض دارد. و همچنین کفپوش گرانولی درجا ریز در محل اجرا می‌شود یعنی نصاب مربوطه گرانول، چسب و رنگ را در محل مخلوط کرده و کفپوش یکپارچه و بدون درز اجرا می‌کند.
برای اینکه بدانیم بهترین قیمت کفپوش گرانولی چیست باید علاوه بر توضیح ویژگی‌های هر یک از این کفپوش‌ها، عملکرد آنها را مورد بررسی قرار دهیم. بنابراین با ما همراه باشید

بهترین کفپوش باشگاه بدنسازی

همانطور که در ابتدا گفته شد ایمنی ورزشکاران و نگهداری از سطح سالن مهمترین دلیل استفاده از کفپوش باشگاهی است. اما بهترین کفپوش باشگاه بدنسازی که بتواند شرایط فوق را به نحو احسن اجرا کند کدام یک است؟
با نگاهی بی‌طرفانه می‌توان چنین گفت که:

کفپوش باشگاهی تایلی :

بیشترین استقامت و ضربه پذیری را دارد. می‌توان آن را از سالنی جمع آوری کرده و در سالن دیگر نصب کرد. نصب نسبتاً ساده‌ و آسانی دارد. و همچنین قیمت ارزان‌تر نسبت به دو مدل دیگر

کفپوش باشگاهی رولی :

استقامت و ضربه پذیری کفپوش رولی نیز همانند تایلی قابل قبول است. نسبت به تایلی دارای شیار کمتری است بنابراین زیباتر به نظر می‌آید. کفپوش رولی را نیز می‌توان از سالنی به سالن دیگر منتقل کرد اما برش‌هایی که برای نصب در سالن قبلی انجام شده در سالن جدید به چشم می خورد. نصب ساده‌تری نسبت به تایلی دارد اما قیمت آن چندین برابر کفپوش تایلی است.

کفپوش باشگاهی درجاریز :
نصب کفپوش درجاریز بسیار شبیه به اجرای آسفالت است بنابراین بدون شیار انجام می‌شود. اما از آنجا که در محل نصب می‌شود و هیچگونه فشار دستگاه روی آن اعمال نمی‌شود استقامت و ضربه پذیری کمتری نسبت به دو مدل فوق دارد. فقط یک بار نصب می‌شود و امکان جابجایی آن وجود ندارد. شیوه نصب آن تخصصی بوده و برای احداث آن باید از نصاب مجرب کمک گرفت. قیمت کفپوش باشگاهی درجاریز نسبت به دو مدل گفته شده بالاتر است.

خرید کفپوش باشگاهی پرورش اندام

قیمت کفپوش باشگاه بدنسازی

همونطور که گفته شد هر یک از کفپوش‌های باشگاه بدنسازی دارای قیمتی متفاوت هستند. البته ویژگی‌ها باعث می‌شود که قیمت ، تنها یکی از آیتم های خرید کفپوش باشگاهی باشد.
اما قیمت کفپوش باشگاه بدنسازی از نوع تایلی بر مبنای متر مربع محاسبه می‌شود. یعنی اگر تایرها به صورت یک متر مربع باشند می‌توان قیمت تمام شده را برای هر یک از تایل‌ها در نظر گرفت. و همچنین اگر قیمت تایل های نیم متری مد نظر باشد منظور قیمت ۴ قطعه تایل است.
اما قیمت گذاری کفپوش باشگاهی رولی کاملا متفاوت است. زیرا با توجه به عرض ۸۰ سانتی‌متر، قیمت کفپوش رولی یا به صورت مترطول اعلام می‌شود و یا اینکه قیمت نسبت به مساحت سالن اعلام می‌شود.
در قیمت کفپوش باشگاهی درجاریز هم باید گفت یا به صورت کنترات است و یا اینکه به صورت متر مربع تعیین می‌شود.
با توجه به اینکه همواره قیمت‌ها در نوسان است و نرخی ثابت ندارد نمی‌توان در این مجال از قیمتی به روز صحبت کرد. اما به صراحت می‌توان گفت که با حفظ کیفیت ارزان‌ترین کفپوش باشگاه بدنسازی کفپوش تایلی است. گرچه نمی‌توان ویژگی‌های منحصر به فرد کفپوش رولی و درجا ریز را کتمان کرد.

خرید کفپوش باشگاهی پرورش اندام

بهترین برند تولید کفپوش گرانولی

در تولید هر کالایی که پیرامون خود از آن استفاده می‌کنیم برندهای تولیدی متعددی وجود دارند که برای هر یک از آنها امتیازی ویژه می‌توان قائل شد.
کفپوش باشگاه بدنسازی نیز دارای تولید کننده‌های متعددی است که هر یک دارای ویژگی‌های مختص به خود هستند که می توانید برای شناخت کم و کیف محصولات و تجربه تولید آنها و در نتیجه خرید کفپوش باشگاه بدنسازی اقدام به بازدید کنید.
شرکت الوند کفپوش نیز با سابقه‌ و تجربه بالا در زمینه تولید کفپوش گرانولی باشگاه بدنسازی اعلام می‌دارد که آمادگی تولید هر نوع سفارش با هر تیراژی است‌.
امیدواریم مطالب فوق بتواند شما را در خرید کفپوش باشگاه بدنسازی کمک کند.

منبع: خبـر ورزشی