توماس توخل در پایان فصل از بایرن مونیخ جدا می‌شود و نام‌های زیادی برای جایگزینی او مطرح شدند. ژابی آلونسو محبوب‌ترین گزینه بود اما دست باوارایی‌ها فعلا به او نخواهد رسید. به تازگی یولیان ناگلزمن به عنوان نامزد ایده‌آل معرفی شد اما سرمربی جوان آلمانی قراردادش با تیم ملی آلمان را تا سال ۲۰۲۶ تمدید […]

- نه آلونسو و نه ناگلزمن؛ سرمربی سابق منچستر جانشین توخل می‌شود؟

توماس توخل در پایان فصل از بایرن مونیخ جدا می‌شود و نام‌های زیادی برای جایگزینی او مطرح شدند. ژابی آلونسو محبوب‌ترین گزینه بود اما دست باوارایی‌ها فعلا به او نخواهد رسید. به تازگی یولیان ناگلزمن به عنوان نامزد ایده‌آل معرفی شد اما سرمربی جوان آلمانی قراردادش با تیم ملی آلمان را تا سال ۲۰۲۶ تمدید کرد و از فهرست بایرن خط خورد.

امروز در تازه‌ترین خبر فلوریان پلتنبرگ، کارشناس نقل و انتقالات اسکای، عنوان کرد که نظر باوارایی‌ها بیشتر به سمت رالف رانگنیک معطوف شده و او را به عنوان اصلی‌ترین گزینه جانشینی توخل در نظر گرفته‌اند. بایرن و رانگنیک وارد مذاکره شده‌اند و اگر بایرن موفق به امضای قرارداد با او شود باید به فدراسیون فوتبال اتریش غرامت بپردازد چراکه سرمربی تا سال ۲۰۲۶ به تیم ملی این کشور متعهد است.

پلتنبرگ همچنین عنوان کرد که بایرن به آوردن رانگنیک خوشبین است، و روبرتو دی‌زربی نیز همچنان در فهرست باشگاه قرار دارد.

بیشتر بخوانید: یولیان ناگلزمن تا ۲۰۲۶ در تیم ملی آلمان/ امید بایرنی‌ها ناامید شد!

منبع: خبـر ورزشی