حسین حسینی به خاطر مصاحبه‌ای که پس از پایان بازی با شمس آذر قزوین انجام داد، با یک جلسه محرومیت مواجه شد و مسابقه مقابل تراکتور را از دست داد. اتفاقا حسینی ۶ سال قبل نیز دقیقا در همین روزها به یکی از مردان خبرساز فوتبال کشورمان تبدیل شده بود و کارهایی کرد که سر […]

حسین حسینی به خاطر مصاحبه‌ای که پس از پایان بازی با شمس آذر قزوین انجام داد، با یک جلسه محرومیت مواجه شد و مسابقه مقابل تراکتور را از دست داد. اتفاقا حسینی ۶ سال قبل نیز دقیقا در همین روزها به یکی از مردان خبرساز فوتبال کشورمان تبدیل شده بود و کارهایی کرد که سر و صدای بسیار زیادی راه انداخت.

سنگربان ملی‌پوش و کاپیتان کنونی استقلال که ۶ سال قبل رقابت شانه به شانه‌ای با سیدمهدی رحمتی در جمع آبی‌ها داشت، اردیبهشت سال ۹۷ مقابل پیکان نمایش خوبی ارائه نکرد و پس از این که مورد انتقاد کارشناسان قرار گرفت، متنی را در فضای مجازی منتشر کرد و زیر آن هم نوشت: خداحافظ! حرکتی که خیلی‌ها از آن به عنوان خداحافظی حسینی با استقلال یاد کردند اما سیدحسین روز چهارم اردیبهشت سال ۹۷ طی مصاحبه اختصاصی با خبر ورزشی این مسئله را تکذیب کرد.

سیدحسین حسینی در آن مقطع گفت: به هیچ عنوان نمی‌خواهم باعث آزار هواداران استقلال شوم و هیچ قصدی هم برای جدایی از این تیم ندارم. کلمه «خداحافظ» در آن متن هم صرفا به معنای پایان نوشته‌ام بود و هیچ منظور دیگری در آن نداشتم. باور کنید حتی حاضرم جانم را برای هواداران استقلال بدهم. هر دروازه‌بانی روز بد هم دارد و باید نهایت تلاش خودم را انجام بدهم تا بهترین نمایش ممکن را داشته باشم. من بعد از این‌که رکورد کلین‌شیت را زدم، به شدت تحت فشار بودم.

زیرنویس‌گردی| حسین حسینی: دوست ندارم آزار طرفداران استقلال را ببینم/ جانم را برای استقلالی‌ها می‌دهم

منبع: خبـر ورزشی