ضربه‌ای که دختر جنجالی به آلومینیوم و پرسپولیس زد
ضربه‌ای که دختر جنجالی به آلومینیوم و پرسپولیس زد

فارس نوشت: محرومیت و جریمه دروازه‌بان آبی‌ها، موضوعی است که این هوادار می‌توانست با در نظر گرفتن برخی شرایط از وقوع آن جلوگیری کند، اما شاید اصرار برای دیده شدن و چهره شدن به خصوص در فضای مجازی، هدفی بود که در قدم اول باعث لطمه خوردن حسینی شد. به طوریکه خود این بازیکن نیز […]

- ضربه‌ای که دختر جنجالی به آلومینیوم و پرسپولیس زد

فارس نوشت: محرومیت و جریمه دروازه‌بان آبی‌ها، موضوعی است که این هوادار می‌توانست با در نظر گرفتن برخی شرایط از وقوع آن جلوگیری کند، اما شاید اصرار برای دیده شدن و چهره شدن به خصوص در فضای مجازی، هدفی بود که در قدم اول باعث لطمه خوردن حسینی شد. به طوریکه خود این بازیکن نیز ضمن عذرخواهی از کمیته انضباطی و ماموران انتظامی، در مصاحبه اخیرش اعلام کرد این اتفاق چیزی نبوده که تجربه مواجهه با آن را از قبل داشته باشد و تنها برای جلوگیری از تنش‌های احتمالی قصد پادرمیانی داشته است.

علاوه بر این، سردادن شعار و فحاشی علیه ماموران انتظامی نیز جنبه دیگر این ماجرا بود که وجهه پلیس کشور را خدشه دار کرد، اما این تمام ماجرا نیست و ممکن است دامنه این رفتار احساسی گریبانگیر تیم آلومینیوم نیز بشود.

بر اساس پیگیری‌ها مشخص شد، صحبت‌هایی پیرامون ممنوعیت حضور تماشاگران اراکی در بازی خانگی این تیم مقابل پرسپولیس مطرح شده است.

محمد رجائیان مدیرعامل باشگاه آلومینیوم ضمن اعلام این خبر اعلام کرد به دلیل اتفاقات و حواشی پایان بازی با استقلال چنین صحبتی مطرح شده و ممکن است این تیم در بازی با قرمز‌های تهران از حضور تماشاگر محروم شود.

درهمین راستا قرار است در هفته جاری جلساتی پیرامون این موضوع برگزار و تصمیمات لازم اتخاذ شود.

دیدار آلومینیوم و پرسپولیس در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، روز جمعه ۷ اردیبهشت در ورزشگاه امام خمینی اراک (ره) برگزار می‌شود.

منبع: اطلاعات انلاین