به گزارش زیرنویس از لرستان؛ سردار نعمت الله باقری امروز سه‌شنبه در آیین تکریم و معارفه استاندار لرستان با اشاره به اینکه براساس ظرفیت‌های موجود در لرستان آن‌گونه که باید اقداماتی انجام نشده است، بیان کرد: سپاه استان در حوزه اشتغال‌زایی در سال ۱۴۰۱، ۳۲۰ میلیارد و در سال گذشته ۳۵۰ میلیارد تومان در قالب تبصره […]

به گزارش زیرنویس از لرستان؛ سردار نعمت الله باقری امروز سه‌شنبه در آیین تکریم و معارفه استاندار لرستان با اشاره به اینکه براساس ظرفیت‌های موجود در لرستان آن‌گونه که باید اقداماتی انجام نشده است، بیان کرد: سپاه استان در حوزه اشتغال‌زایی در سال ۱۴۰۱، ۳۲۰ میلیارد و در سال گذشته ۳۵۰ میلیارد تومان در قالب تبصره ۱۶ و ۱۸ پرداخت کرده است.

فرمانده سپاه لرستان با اشاره به اینکه در حوزه آبرسانی در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) ۴۲۵ میلیارد تومان طرح در دست اقدام بوده افزود: از این میزان ۷۰ درصد آن عملیاتی شده است و در مرحله دوم آبرسانی ۹۰۰ میلیارد تومان تفاهم‌نامه امضا شده است.

وی افزود: ۱۸ میلیارد تومان در حوزه کشاورزی قرارداد صورت گرفته است، و بیش از ۶ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان تفاهم نامه امضا شده و امیدواریم به سرانجام برسد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام لرستان تاکید کرد: ظرفیت‌های عظیمی در حوزه نیروی انسانی، منابع طبیعی و همچنین صنایع دست نخورده باقی مانده و به اندازه ظرفیت‌ها اقدام نشده است؛ اما برای آبادانی لرستان تمام قد ایستاده‌ایم و تلاش خواهیم کرد.

سردار باقری با بیان اینکه برای استفاده از استعدادهای موجود در لرستان باید ظرفیت‌های دولت پای کار بیاید، افزود: زیویار همه تلاش خود را در استان به کار گرفت و با سپاه همکاری قابل تقدیری داشت.

فرمانده سپاه لرستان گفت: یکی از موضوعاتی که در هر استانی مهم است، تعامل و همکاری بین اعضای شورای تامین، نماینده ولی‌فقیه، دستگاه قضایی است که در لرستان این تعامل به خوبی آشکار بود.

 

مهدی زکی‌پور/ لرستان 

منبع خبر: رکنـا