واکنش فرمانده ناجا به طرح نور چه بود؟
واکنش فرمانده ناجا به طرح نور چه بود؟

تسنیم نوشت: سردار احمدرضا رادان در حاشیه جلسه با اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی که در محل ستادکل انتظامی کشور برگزار شد، اظهار کرد: در ابتدا از همراهی مردم، دختران و بانوان عزیز ایران که در اجرای این طرح با پلیس همکاری و همراهی می‌کنند، تشکر می‌کنم. وی ادامه داد: تشکر بعدی را هم از […]

- واکنش فرمانده ناجا به طرح نور چه بود؟

تسنیم نوشت: سردار احمدرضا رادان در حاشیه جلسه با اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی که در محل ستادکل انتظامی کشور برگزار شد، اظهار کرد: در ابتدا از همراهی مردم، دختران و بانوان عزیز ایران که در اجرای این طرح با پلیس همکاری و همراهی می‌کنند، تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: تشکر بعدی را هم از همکارانی دارم که دغدغه‌مندانه در اجرای این طرح پای کار هستند و به‌صورت جهادی اجرای آن را دنبال می‌کنند.

 فرمانده‌کل انتظامی کشور افزود: با حمایت‌های مجلس، دولت و قوه قضائیه و همراهی مردم اجرای طرح نور را با قوت، دقت و هوشمندی ادامه خواهیم داد.

سردار رادان خاطرنشان کرد: اجرای این طرح همراهی همگان را در پی داشت و از مجلس و خاصه کمیسیون فرهنگی که جزء اولین واحدها و بخش‌هایی بود که در این موضوع پای کار بود، تقدیر و تشکر می‌کنم.

منبع: اطلاعات انلاین