به گزارش زیرنویس، سرهنگ “محمد قاسم طرهانی گفت: در پی مراجعه و شکایت چند تن از شهروندان در هفته های اخیر، در خصوص سرقت از محتویات خودرو شهروندان در محدوده شهرستان ری ، پیگیری موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت. وی افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد، متهمان […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ “محمد قاسم طرهانی گفت: در پی مراجعه و شکایت چند تن از شهروندان در هفته های اخیر، در خصوص سرقت از محتویات خودرو شهروندان در محدوده شهرستان ری ، پیگیری موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد، متهمان با پرسه زنی در مناطق جرم خیز و شناسایی خودروهایی که قفل صندوق عقب آنها از ایمنی کمتری برخوردار بودند، در فرصت مناسبی قفل صندوق عقب خودرو را تخریب و وارد خودرو شده و محتویات آن را به سرقت می بردند.

این مقام انتظامی در ادامه ابراز داشت: کارآگاهان پلیس با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی، در نهایت در ۲ اردیبهشت ماه امسال هویت متهمان شناسایی شد.

رئیس پلیس شهرستان ری گفت: بلافاصله با هماهنگی های قضائی تیمی از ماموران در روز گذشته متهمان را در حال سرقت مشاهده و طی یک عملیات غافلگیرانه متهمان را دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: پس از انتقال متهمان به اداره پلیس و انجام تحقیقات تخصصی و مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۲۰ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در محدوده شهرستان ری و جنوب تهران اعتراف کردند .

سرهنگ طرهانی در پایان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند،به شهروندان توصیه کرد: خودرو خود را به تجهیزات ایمنی و بازدارنده مجهز و فرصت ارتکاب جرم را از مجرمان سلب و با پلیس در راستای ارتقاء امنیت در جامعه همکاری کنند.

منبع خبر: رکنـا