اوستون اورونوف ستاره ازبکستانی پرسپولیس عملکرد خیره کننده ای در نیم فصل دوم داشته و بدون تردید یکی از بهترین خارجی هایی است که باشگاه پرسپولیس طی سال های اخیر جذب کرده است. اوستون در بیرون از زمین به شدت گوشه گیر و کم صحبت است و خیلی سخت با اطرافیانش ارتباط می گیرد. این […]

- یک ایرانی و دو خارجی صمیمی‌ترین دوستان اورونوف در پرسپولیس!

اوستون اورونوف ستاره ازبکستانی پرسپولیس عملکرد خیره کننده ای در نیم فصل دوم داشته و بدون تردید یکی از بهترین خارجی هایی است که باشگاه پرسپولیس طی سال های اخیر جذب کرده است. اوستون در بیرون از زمین به شدت گوشه گیر و کم صحبت است و خیلی سخت با اطرافیانش ارتباط می گیرد. این بازیکن به سختی انگلیسی را صحبت می کند و شاید همین موضوع یکی از دلایلی باشد که راحت نمی تواند با سایر بازیکنان و اعضای تیم پرسپولیس صحبت کند.

با این حال اورونوف با ۳ بازیکن پرسپولیس ارتباط صمیمانه‌تری دارد و معمولا در تمرینات و اردوها در کنار آن ها دیده می شود. گئورگی گولسیانی و وحدت هنانوف دو ستاره خارجی قرمزها به دلیل اینکه تا حدودی زبان روسی بلدند، خیلی زود با اورونوف دوست شدند و معمولا اوستون خواسته هایش را از طریق این دو بازیکن مطرح می کند. اما صمیمی ترین دوست ایرانی ستاره ازبک چه کسی است؟

محمد حسین کنعانی زادگان مدافع ملی پوش پرسپولیس که فردی شوخ و خوش برخورد به حساب می آید، ارتباط نزدیکی با اورونوف دارد و حتی خارج از زمان تمرین و اردو هم با این بازیکن ازبکستانی رفت و آمد دارد. کنعانی زادگان حتی چند بار اورونوف را به گردش برده تا او خارج از فضای اردو و تمرین خیلی احساس تنهایی نکند.

بیشتر بخوانید: دلخوری مدافع محبوب پرسپولیس از درویش: جدا می‌شوم!

منبع: خبـر ورزشی