به گزارش زیرنویس، فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت از منزل در محله سبزدشت بهارستان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت. وی افزود: در بررسی های اولیه پلیس مشخص شد یک مامورنما با معرفی کردن خود به عنوان مامور ادارات دولتی وارد […]

به گزارش زیرنویس، فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت از منزل در محله سبزدشت بهارستان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های اولیه پلیس مشخص شد یک مامورنما با معرفی کردن خود به عنوان مامور ادارات دولتی وارد منازل شده و با تهدید و ارعاب به وسیله سلاح سرد اقدام به سرقت لوازم منزل می‌کرده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان بهارستان با اقدامات فنی پلیسی موفق به شناسایی هویت سارق شده و با استفاده از منابع موثق توانستند محل اختفای سارق در بهارستان را شناسایی کنند.

سرهنگ عسگری‌نیا با اشاره به اینکه در عملیاتی از سوی پلیس، سارق مامورنما در بهارستان دستگیر شد، خاطر نشان کرد: سارق در بازجوئی های پلیس به ۱۴ فقره سرقت اعتراف کرد و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

منبع خبر: رکنـا