دروازه‌بان پرسپولیس از استقلال بی‌پول می‌ترسد!
دروازه‌بان پرسپولیس از استقلال بی‌پول می‌ترسد!

دروازه‌بان شماره یک تیم ملی و پرسپولیس معتقد است استقلال با وجود همه مشکلات موجود اما مدعی قهرمانی در لیگ برتر است.

مشکلات مالی باشگاه استقلال طی هفته های گذشته بارها مطرح شده و در روزهای اخیر به اوج خود رسیده است. همین مسائل سبب شده تا برخی از اهالی فوتبال روی استقلال به عنوان یک مدعی قهرمانی حساب باز نکنند.

با این حال علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس و تیم ملی اعتقاد دارد استقلال جدی ترین رقیب آنها در مسیر قهرمانی است. بیرانوند در بخشی از گفت و گوی خود با محمدحسین میثاقی در برنامه فوتبال برتر درباره رقبای پرسپولیس در مسیر قهرمانی گفت: «استقلال با جواد نکونام تیم بسیار خوبی است. نکونام کاپیتان من بوده است و صحبت‌هایی که قبل از بازی‌ها انجام می‌دهد با برنامه و هدف‌دار است و همین رفتارها به او برای موفقیت کمک می‌کند.»

او در ادامه افزود: «او تمام تلاش خود را می کند تا جایی که می تواند دانسته‌هایش را به بازیکنان یاد بدهد؛ نظم و انضباط، رفتار و … . استقلال در آبادان با آن شرایط پیروز شد و مقابل سپاهان هم خیلی خوب بازی کردند. من جواد نکونام را خیلی دوست دارم.»

بیرانوند در پایان صحبت های خود گفت: «من از این استقلال ندار خیلی می‌ترسم. به بازیکنان مان هم گفته ام که به این مسائل و مشکلات رقیب توجه نکنند. مطمئنم با جواد اتفاق های خوبی برای استقلال رخ می دهد.»

 منبع :ورزش ۳