به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، عبدالناصر همتی در کانال تلگرامی خود نوشت:« #رئیس_جمهور:« در سال گذشته ۳ مؤسسه بانکی متخلف را منحل کردیم. امسال هم بانک‌هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل میشوند.» از ۳ مؤسسه بانکی مورد اشاره ایشان، «توسعه» و «کاسپین» از قبل عملاً منحل شده بودند و فعالیت خاصی نداشتند. موسسه […]

- کنایه سنگین عبدالناصر همتی به ابراهیم رئیسی/ مشخص کنید بانک‌های متخلف با ناترازی‌های ۴۵۰هزار ملیاردتومانی چگونه منحل خواهند شد؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، عبدالناصر همتی در کانال تلگرامی خود نوشت:« #رئیس_جمهور:« در سال گذشته ۳ مؤسسه بانکی متخلف را منحل کردیم. امسال هم بانک‌هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل میشوند.» از ۳ مؤسسه بانکی مورد اشاره ایشان، «توسعه» و «کاسپین» از قبل عملاً منحل شده بودند و فعالیت خاصی نداشتند. موسسه اعتباری «نور» هم تعهداتش نسبت به سپرده‌گذاران به بانک ملی ایران منتقل و مشکلاتش همچنان باقی است.

خوب بود که جناب آقای #رئیسی مشخص می‌کردند، بانک‌های متخلف مورد نظرشان، با ناترازی سنگین و با بیش از ۴۵۰ هزار میلیارد تومان اضافه برداشت که در ۳ سال گذشته بیش از ۱۵ برابر قبل شده‌است، چگونه منحل خواهند شد؟! کسری های آنها از چه محلی پرداخت خواهد شد؟

۲۲۷۲۲۷

منبع: خبـرآنلاین