چینی‌ها تیک تاک را به آمریکا نمی‌فروشند
چینی‌ها تیک تاک را به آمریکا نمی‌فروشند

به گزارش«اطلاعات آنلاین» به نقل از بلومبرگ، شرکت چینی بایت‌دَنس که مالک شبکه اجتماعی تیک‌تاک است، اعلام کرد حاضر به فروش این پلتفرم در آمریکا نیست و ترجیح می‌دهد دولت آمریکا استفاده از آن را در این کشور ممنوع کند. موضع شرکت بایت‌دنس پس از آن رسانه‌ای شد که رئیس‌جمهور آمریکا روز چهارشنبه این هفته مصوبه […]

- چینی‌ها تیک تاک را به آمریکا نمی‌فروشند

به گزارش«اطلاعات آنلاین» به نقل از بلومبرگ، شرکت چینی بایت‌دَنس که مالک شبکه اجتماعی تیک‌تاک است، اعلام کرد حاضر به فروش این پلتفرم در آمریکا نیست و ترجیح می‌دهد دولت آمریکا استفاده از آن را در این کشور ممنوع کند.

موضع شرکت بایت‌دنس پس از آن رسانه‌ای شد که رئیس‌جمهور آمریکا روز چهارشنبه این هفته مصوبه مجلس سنای واشینگتن در مورد ممنوع شدن استفاده از این پلتفرم در آمریکا یا وادار شدن شرکت چینی به فروش آن را امضا و تأیید کرد.

بر اساس قانونی که جو بایدن امضا کرد، بایت‌دنس ۹ تا ۱۲ ماه مهلت دارد تیک‌تاک در آمریکا را واگذار کند وگرنه ممنوع خواهد شد.

«چهار منبع نزدیک به بایت‌دنس»، روز جمعه هفتم اردیبهشت، به رویترز گفتند الگوریتم‌هایی که اساس کار تیک‌تاک است، پایه اصلی عملیات کلی شرکت بایت‌دنس است و نمی‌توان برنامه و الگوریتم‌ها را فروخت.

اکثریت اعضای مجلس نمایندگان و سناتورهای آمریکایی در دوره اخیر با افزایش انتقاد از تیک‌تاک، معتقدند این اپلیکیشن به خطری برای امنیت ملی آمریکا تبدیل شده است.

منبع: اطلاعات انلاین