به گزارش زیرنویس، پرسپولیس نیمه اول را طوفانی  آغاز کرد و  در دقیقه ۱۴ استون ارونوف روی یک حرکت انفرادی زیبا از سمت چپ و با‌ یک ضربه زیبا موفق شد دروازه آلومینیوم اراک را باز کند. البته در این صحنه بازیکنان و اعضای کادرفنی  آلومینیوم اعتقاد داشتند ارونوف در ابتدای آغاز حرکت مرتکب خطا […]

به گزارش زیرنویس، پرسپولیس نیمه اول را طوفانی  آغاز کرد و  در دقیقه ۱۴ استون ارونوف روی یک حرکت انفرادی زیبا از سمت چپ و با‌ یک ضربه زیبا موفق شد دروازه آلومینیوم اراک را باز کند. البته در این صحنه بازیکنان و اعضای کادرفنی  آلومینیوم اعتقاد داشتند ارونوف در ابتدای آغاز حرکت مرتکب خطا شده است.

در  ادامه‌ عیسی آل کثیر در دقیقه ۲۵ موفق شد برای بار دوم دروازه  آلومینیوم اراک‌را باز کند تا پرسپولیس نیمه اول را با برتری ۲ گله وارد رختکن شود.

در نیمه‌‌ دوم‌ اما پرسپولیس سعی در اداره‌ بازی داشت اما‌ مهدی لیموچی موفق شد در دقیقه ۸۵ گل‌اول‌ را بزند تا بازی در دقایق پایانی فوق العاده حساس دنبال شود.

در نهایت حملات آلومینیوم اراک در دقیقه ۹۶ جواب داد و‌شروین بزرگ با یک سوپر گل دیدنی دروازه آلومینیوم اراک را باز کرد‌ تا این دیدار راهی وقت های اضافه شود.

در نیمه اول وقت های اضافه اما سینا اسدبیگی روی یک شوت دیدنی از پشت محوطه جریمه‌ موفق شد دروازه آلومینیوم اراک‌ را باز کند تا قرمزها از خطر حدف زودهنگام از جام‌حذفی  نجات پیدا کنند.

در شروع نیمه دوم‌وقت های اضافه عیسی آل گثیر گل دومش را زد تا قرمزها به برتری ۴ بر ۲ برسند اما در دقیقه ۱۱۳ بازهم شروین بزرگ اختلاف را به حداقل رساند تا بازی در دقایق پایانی بی نهایت جذاب شود.

در نهایت شگفتی کامل شد و علیرضا نقی  زاده با گلی که در دقیقه ۱۲۲ زد موفق شد بازی را به تساوی بکشاند تا تکلیف برنده بازی به ضربات پنالتی بکشد.

در ضربات پنالتی اما آلومینیوم‌با نتیجه ۶ بر ۵ به برتری رسید تا پرسپولیس از دور رقابت ها حذف شود.

 

 

منبع خبر: رکنـا