نادیا زکالوند: زن ۳۴‌ساله‌ای به نام جلنا تامپکینز چند سال قبل دچار نفخ شدید و البته بسیار بدبوی شکم شده بود اما چون خجالت می‌کشید درباره آن با کسی صحبت کند و البته مشکل جسمی خاصی هم حس نمی‌کرد، این مشکل را نادیده گرفت. اما پس از مدتی بوی نفخ شکم او بسیار بد و […]

نادیا زکالوند: زن ۳۴‌ساله‌ای به نام جلنا تامپکینز چند سال قبل دچار نفخ شدید و البته بسیار بدبوی شکم شده بود اما چون خجالت می‌کشید درباره آن با کسی صحبت کند و البته مشکل جسمی خاصی هم حس نمی‌کرد، این مشکل را نادیده گرفت.

اما پس از مدتی بوی نفخ شکم او بسیار بد و متعفن‌تر شده بود. او باز هم تصور کرد،‌ رژیم غذایی سرشار از سبزیجات موجب چنین بویی شده است. جلنا برای بهبود جمعیت باکتری‌های روده خود شروع به مصرف داروهای پروبیوتیک کرد، اما اوضاع بهتر نشد.

جلنا آنقدر به این بوی بد اهمیت نداد تا سرانجام در مدفوع خود مقداری خون دید. این بار به پزشک مراجعه کرد و متوجه ابتلای خود به سرطان روده بزرگ شد که متاسفانه به مرحله ۳ رسیده بود.

نفخ بدبوی شکم، علامت سرطان روده بزرگ این زن بود

جلنا مجبور به انجام جراحی برداشت تومورهای سرطانی، سپس پرتودرمانی و شیمی‌درمانی خوراکی شد. حدود ۳۰ سانتی‌متر از روده و همچنین ۱۷ غده لنفاوی از بدن او برداشته شد. خوشبختانه اکنون وضعیت جسمانی او تحت کنترل است.

او اکنون می‌گوید، «هرگز نباید بی‌تفاوت از کنار علایم مشکوک بدن عبور کرد تا اگر مشکل خاصی در بدن وجود داشته باشد، به آن به‌سرعت رسیدگی شود.»

منبع:

ladbible

منبع: خبـرآنلاین