رسانه‌های آزادی‌خواه جهان باید اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین را پوشش دهند
رسانه‌های آزادی‌خواه جهان باید اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین را پوشش دهند

یزدان‌پناه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان: کیومرث یزدان‌پناه کارشناس مسائل بین‌الملل در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی زیرنویسدرباره عملکرد رسانه‌های بین‌المللی در پوشش اعتراضات ضد صهیونیستی در دانشگاه‌های آمریکا اظهار کرد: سکوت رسانه‌های مدعی حقوق بشر در این مقطع تاریخی درباره اعتراضات و خیزش دانشجویان در سراسر جهان ظلمی بزرگ است. سکوت آنها مغایر […]

- رسانه‌های آزادی‌خواه جهان باید اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین را پوشش دهند

یزدان‌پناه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

کیومرث یزدان‌پناه کارشناس مسائل بین‌الملل در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی زیرنویسدرباره عملکرد رسانه‌های بین‌المللی در پوشش اعتراضات ضد صهیونیستی در دانشگاه‌های آمریکا اظهار کرد: سکوت رسانه‌های مدعی حقوق بشر در این مقطع تاریخی درباره اعتراضات و خیزش دانشجویان در سراسر جهان ظلمی بزرگ است. سکوت آنها مغایر با اصل آزادی بیان و دفاع از مظلوم است.

وی ادامه داد: رسانه‌ها باید در هر نقطه از دنیا نسبت به این زمینه فعال باشند و بی تفاوتی آنها به چنین اتفاقاتی نشانگر آن است که رسانه مستقلی نیستند.

کارشناس مسائل بین‌الملل افزود: این بی خیالی آن معنا را دارد که رسانه‌ها هم در واقع وابسته به جریان‌های قدرت هستند و برای آن که رسانه‌ها خود را از این انگ‌ها جدا و استقلال خود را حفظ کنند، بهتر است واکنش‌های جدی نسبت به جنایات صهیونست‌ها در نوار غزه و وحشی‌گری و کشتار آن‌ها داشته باشند.

یزدان‌پناه بیان کرد: آن چیزی که مشخص است رسانه ها باید از این جنبش‌خواهی جهانی که به واسطه دانشجویان آمریکایی شروع شده حمایت کنند و امیدواریم که در همه نقاط جهان شاهد ادامه موضع‌گیری‌ها علیه صهیونیست‌ها و جنایات وحشیانه آنها باشیم.

وی  افزود: رسانه های ایرانی هم به عنوان یکی از مدعیان دفاع از حقوق مظلوم و مدعی دفاع از حقوق فلسطین نباید در این زمینه کوتاهی کنند و به نظر من باید همیشه در خط اول مبارزات رسانه‌ای علیه اقدامات رژیم صهیونیستی باشند.

کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: باید افکار عمومی آمریکایی‌ها آن هم در دانشگاه و میان نخبگان و اساتید را وقتی با چنین خیزشی رو به رو می‌شوند،  ارج نهاد.

یزدان‌پناه بیان کرد: وظیفه تمام رسانه‌های آزادی‌خواه جهان و آنهایی که مدعی‌اند تریبون‌شان در اختیار مظلومان جهان است، این است که اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین را پوشش دهند تا دامنه آن از مرز‌های آمریکا و دیگر مناطق جهان فراتر برود و بستر‌ها برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی فراهم شود.

+