به گزارش زیرنویس، اکباتان از جمله شهرک‌هایی است که به دلیل داشتن معماری خاص و برخورداری از امکانات رفاهی در خود شهرک، مورد توجه بسیاری از خریداران آپارتمان قرار گرفته است. این شهرک به نقاط مختلف شهر تهران به راحتی دسترسی دارد و از خط مترو نیز برخوردار است. قیمت آپارتمان ۱۱۰ متری دو خواب […]

به گزارش زیرنویس، اکباتان از جمله شهرک‌هایی است که به دلیل داشتن معماری خاص و برخورداری از امکانات رفاهی در خود شهرک، مورد توجه بسیاری از خریداران آپارتمان قرار گرفته است. این شهرک به نقاط مختلف شهر تهران به راحتی دسترسی دارد و از خط مترو نیز برخوردار است.

قیمت آپارتمان ۱۱۰ متری دو خواب در شهرک اکباتان

یک آپارتمان ۱۱۰ متری دو خواب در شهرک اکباتان در حالی که در سال ۱۴۰۳ به بهره‌برداری رسیده و در طبقه ۱۲ یک ساختمان ۱۳ طبقه قرار دارد با قیمت ۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان فروخته می‌شود. این آپارتمان نورگیر بوده و از آسانسور، پارکینگ و انباری برخوردار است.

قیمت آپارتمان سه خواب در اکباتان

یک آپارتمان ۱۰۱ متری فول امکانات در کوی بیمه ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان قیمت خورده است. این آپارتمان که در طبقه اول ساختمان قرار گرفته دارای سه اتاق خواب استاندارد با کمد دیواری جادار و پنجره است. از امکانات این آپارتمان ساخت ۱۳۹۲، می‌توان به انباری، بالکن، آسانسور و پارکینگ اشاره کرد.

آپارتمان ۱۰۵ متری در اکباتان

یک واحد ۱۰۵ متری سه خواب در شهرک اکباتان ۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است. واحد ذکر شده در سال ۱۳۹۴ ساخته شده و در طبقه سوم یک ساختمان شش طبقه قرار دارد. این آپارتمان از سالن قابل چیدمان، آسانسور، پارکینگ و انباری بهره می‌برد.

قیمت آپارتمان بازسازی شده در اکباتان

یک آپارتمان  ۱۰۳ متری ساخت ۱۳۸۶ در شهرک اکباتان در حالی که بازسازی شده و دو خواب است با قیمت ۱۰ میلیارد و ۹۰۰ میلون تومان به فروش می‌رسد. این واحد در طبقه ۹ ساختمان واقع شده و دارای آسانسور، پارکنیگ و انباری است.

قیمت آپارتمان در اکباتان

یک آپارتمان ۱۱۰ متری ساخت ۱۴۰۰ در شهرک اکباتان با قیمت ۱۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این آپارتمان دو خواب از دو جهت ویو دارد. برخورداری از آسانسور، پارکینگ، انباری و موقعیت مکانی خوب از امکانات و مزایای این آپارتمان به شمار می‌‎رود.

منبع: کاماپرس

منبع خبر: رکنـا