تعلیم و تربیت صحیح همه آسیب‌های جامعه را رفع می‌کند
تعلیم و تربیت صحیح همه آسیب‌های جامعه را رفع می‌کند

ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور کشورمان در آیین تجلیل از معلمان نمونه کشوری اظهار کرد: نهاد تعلیم و تربیت بسیار با اهمیت است و همواره باید مورد توجه دولتمردان و خانواده‌های گرامی باشد و اساس ساختن کشور و صیانت از جامعه و کشور است. وی با بیان اینکه تعلیم و تربیت صحیح همه آسیب‌های جامعه را رفع […]

- تعلیم و تربیت صحیح همه آسیب‌های جامعه را رفع می‌کند

ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور کشورمان در آیین تجلیل از معلمان نمونه کشوری اظهار کرد: نهاد تعلیم و تربیت بسیار با اهمیت است و همواره باید مورد توجه دولتمردان و خانواده‌های گرامی باشد و اساس ساختن کشور و صیانت از جامعه و کشور است.

وی با بیان اینکه تعلیم و تربیت صحیح همه آسیب‌های جامعه را رفع می‌کند، گفت: مساله آموزش و پرورش مساله اول ما در کشور است و انقلاب اسلامی به عنوان یک انقلاب فرهنگی توجه ویژه‌ای به انسان سازی و ساخت یک جامعه نمونه دارد.

دانش آموزان آینده سازان کشور هستند

رئیس قوه مجریه متذکر شد: باید تلاش همگانی برای رسیدن به وضعیت مطلوب صورت گیرد. نگاه به سند تحول آموزش و پرورش ما را وامی‌دارد تا یک نقطه هدف مطلوب داشته باشیم.

رئیسی ادامه داد: امروز نگاه آموزش و پرورش تحولی است؛ مدیر مدرسه و معلمان محوریت ایجاد این تحول هستند و باید در این راستا به ما کمک کنند.

رئیس‌جمهور کشورمان با تاکید بر اینکه دانش آموزان آینده سازان کشور هستند، گفت: عدالت نجات بخش آدمی است؛ طبیعتا باید به دانش آموزان در راستای انسان‌سازی این مفاهیم مهم مانند حق خواهی و ساخت جامعه‌ای سعادتمند آموزش داده شود و توجه معلم در این راستا کلیدی است.

 

+