به گزارش خبرنگار اجتماعی زیرنویس، صبح امروز، مشخص شد که به علت اختلال در سیستم علائم خط پنج در ایستگاه مترو تهران (صادقیه)، اعزام قطارهای تندرو از ایستگاه گلشهر تا اطلاع ثانوی انجام نمی شود. پس از آن خبری منتشر شد که این خط مترو ساعت ۷:۲۳ امروز از بازگشت وضعیت عادی و طبق روال برنامه […]

به گزارش خبرنگار اجتماعی زیرنویس، صبح امروز، مشخص شد که به علت اختلال در سیستم علائم خط پنج در ایستگاه مترو تهران (صادقیه)، اعزام قطارهای تندرو از ایستگاه گلشهر تا اطلاع ثانوی انجام نمی شود.

پس از آن خبری منتشر شد که این خط مترو ساعت ۷:۲۳ امروز از بازگشت وضعیت عادی و طبق روال برنامه هر روزه انجام به کار خواهد داد؛ اما بعد از ورود مجدد مسافران به ایستگاه مترو، در ایستگاه اعلام شد که مسافران می توانند ایستگاه را ترک کنند و بلیت جبرانی دریافت کنند.

در این خصوص، هادی زند، مدیرارتباطات شرکت بهره‌برداری مترو تهران در گفت و گو با زیرنویس در پاسخ به اینکه این اختلال به وجود آمده برای قطارهای تندرو مرتفع شده است یا خیر، گفت: اعزام قطارهای تندرو برای بعد از ظهر از تهران به گلشهر را نخواهیم داشت. مهندسان فنی در تلاش هستند که مشکلات به وجود آمده را مرتفع کنند. 

وی در ادامه افزود: امیدواریم تا فردا این اختلال در قطارهای تندرو برطرف شود. ممکن است کندی حرکت در قطارهای عادی وجود داشته باشد که آن هم تا امروز مرتفع می شود. ضمن عذرخواهی از شهروندان بابت صبوری در مواجهه با این اختلال، از آنها تشکر می کنم.

منبع خبر: رکنـا