پولادگر: منتظر مدال های زرین مان هستیم/ والیبال کاری کرد کارستان
پولادگر: منتظر مدال های زرین مان هستیم/ والیبال کاری کرد کارستان

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از هانگژو، سیدمحمد پولادگر در حاشیه بازی‌های آسیایی هانگژو در مورد عملکرد کاروان اعزامی کشورمان به این بازی‌ها تا پایان روز چهارم، گفت: بچه‌ها تمام تلاش خود را می‌کنند، البته ما منتظر مدال‌های زرین‌مان هستیم تا رتبه کشورمان را در جدول بالا بیاورد. وی ادامه داد: خدا را شکر […]

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از هانگژو، سیدمحمد پولادگر در حاشیه بازی‌های آسیایی هانگژو در مورد عملکرد کاروان اعزامی کشورمان به این بازی‌ها تا پایان روز چهارم، گفت: بچه‌ها تمام تلاش خود را می‌کنند، البته ما منتظر مدال‌های زرین‌مان هستیم تا رتبه کشورمان را در جدول بالا بیاورد.

وی ادامه داد: خدا را شکر والیبال کاری کرد کارستان؛ بردن چین در این کشور اتفاق مهمی بود که ملی‌پوشان انجام دادند و خدا را شکر دل ملت را شاد کردند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه رشته‌های پرمدال در راه هستند، خاطر نشان کرد: امیدواریم ووشوکاران فردا مدال‌های زرینی کسب کنند. تکواندو ورزشکاران بزرگی دارد و امیدوارم بدرخشند و کمکی برای کاروان باشند.

پولادگر در پاسخ به پرسشی که راجع به تیم فوتبال امید ‌و چالش این تیم با پرسپولیس مطرح شد نیز اظهار داشت: الان رئیس فدراسیون فوتبال اینجاست و با کادر فنی جلسه دارد، امیدوارم تدبیر کنند تا هم تیم امید با قدرت به دیدارهای خود در بازی‌های آسیایی ادامه دهد و هم پرسپولیس ضربه نبیند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در مورد اینکه آیا عملکرد رشته‌ها در هانگژو بعد از اتمام بازی‌ها ارزیابی می‌شود، تصریح کرد: حتماً بعد از بازی‌ها فرصتی برای ارزیابی تک تک رشته‌ها را خواهیم داشت. الان زمان خیلی مناسبی برای صحبت در این مورد خاص نیست. همان‌طور که گفتم منتظر رشته‌هایی هستیم که مدال‌های زرین کسب کنند. قطعاً ارزیابی‌ها ملاکی برای تصمیم‌گیری‌هاست.

انتهای پیام/

منبع خبر: تسنیم