لایق کسب ۳ امتیاز بودیم/ مدعی قهرمانی در جام حذفی هستیم
لایق کسب ۳ امتیاز بودیم/ مدعی قهرمانی در جام حذفی هستیم

حمید مطهری سرمربی موقت تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری بعد از بازی با استقلال اظهار کرد: فوتبال پویا و بازی سنگینی بود. با توجه به اینکه ۵ روز قبل یک بازی ۱۲۰ دقیقه‌ای انجام داده بودیم، سعی کردیم ریکاوری کنیم. بازیکنان من جنگیدند و خیلی خوب بازی کردند و مخصوصا در نیمه دوم خیلی […]

- لایق کسب ۳ امتیاز بودیم/ مدعی قهرمانی در جام حذفی هستیم

حمید مطهری سرمربی موقت تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری بعد از بازی با استقلال اظهار کرد: فوتبال پویا و بازی سنگینی بود. با توجه به اینکه ۵ روز قبل یک بازی ۱۲۰ دقیقه‌ای انجام داده بودیم، سعی کردیم ریکاوری کنیم. بازیکنان من جنگیدند و خیلی خوب بازی کردند و مخصوصا در نیمه دوم خیلی خوب بودند. چیزی که من را خوشحال می‌کند این است که تیم ما از نظر سازماندهی دفاعی، متحد بازی کرد.

او ادامه داد: در بخش ایستگاهی هم خیلی خوب استقلال را کنترل کردیم. بچه‌های ما از لحاظ ذهنی به آمادگی نرسیده بودند، اما لایق ۳ امتیاز بودند. استقلال تیم قابل احترامی است و برایش آرزوی موفقیت دارم. نیمه اول مثل نیمه دوم نبودیم، اما دو مهاجم گذاشته بودم که شاید کسی این کار را نمی‌کرد. در نیمه اول، طراوت نیمه دوم را نداشتیم و سعی می‌کردیم استقلال را کنترل کنیم و برنامه نیمه دوم را اجرایی و عملیاتی کنیم که با تعویض‌ها، تیم جان تازه‌ای گرفت.

مطهری در واکنش به اظهارات جواد نکونام که اعتقاد داشت سه تیم بالای جدول از جمله تراکتور مهره‌های بیشتری به نسبت تیمش دارند، بیان کرد: به نظر نکونام احترام می‌گذارم.

او در پاسخ به این سؤال که علت ناکامی تراکتور مقابل تیم‌های استقلال و پرسپولیس در سال‌های اخیر چه چیزی بوده است؟ اضافه کرد: من یک هفته است که به تراکتور آمده‌ام و این مساله باید آسیب‌شناسی شود. باید گروه کارشناسی بررسی کند و نمی‌توانم جواب قاطعی بدهم.

سرمربی موقت تراکتور در رابطه با اینکه آیا با گذاشتن ارسلان مطهری در ترکیب اصلی دنبال سورپرایز کردن استقلالی‌ها بود؟ گفت: بله! سورپرایزم بود، اما اینکه فقط، چون ارسلان در استقلال بوده است و بخواهم او را در ترکیب بگذارم، چنین چیزی نبوده است. حضور او در ترکیب تاکتیکی بود، به خصوصاً استفاده از ضربات ایستگاهی. در نیمه دوم، آرایش تیم را عوض کردیم و شرایطمان بهتر شد. فوتبال همین است و باید حواس‌تان باشد. ارسلان با توجه به لیاقت خودش بازی کرد. برای یک هفته‌ای که آمده‌ام، نتیجه راضی‌کننده بود ولی انتظار من برد بود و اگر بازیکنان خودباوری داشتند می‌توانستیم ببریم.

مطهری در پاسخ به این سوال که چه زمانی قرار است مسئولیت اصلی تراکتور را برعهده بگیرد؟ بیان کرد: روز گذشته گفتم اگر درباره این موضوع صحبتی هست از مدیران باشگاه سوال بپرسید. تا روزی که هستم صادقانه کار می‌کنم. در این یک هفته کاری با کسی ندارم و دست هواداران را می‌بوسم.

او در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه گفته می‌شود در صورت حضور نیافتن یحیی گل‌محمدی، با تراکتور قطع همکاری می‌کند، گفت: فعلاً کارم را انجام می‌دهم. تا زمانی که شأن و شخصیتم حفظ شود، کار تیم را جلو می‌برم. مهم این است که تراکتور رو به جلو باشد. بازیکنان در یک هفته نشان دادند که رو به جلو حرکت می‌کنند. با حمید مطهری یا بدون او مهم نیست، مهم خوشحالی هواداران است.

سرمربی موقت تراکتور در واکنش به حواشی به وجود آمده درباره قرارداد ۱۲ میلیاردی‌اش با تراکتور تصریح کرد: این موضوع یکی از مسائل حاشیه‌ای است که درست می‌کنند.

مطهری در مورد مشکلات تراکتور در خط حمله در سال‌های اخیر عنوان کرد: در بخش دفاعی با زمان کوتاهی می‌توانید تیم‌تان را ترمیم کنید ولی در بخش حمله کار سختی است و باید زمان زیادی بگذارید. نمونه اروپایی‌اش گواردیولاست که هر جا می‌رود بالای دو، سه سال می‌ماند. ما برنامه داریم ولی باید بهتر شویم. به صورت کلی باید بگویم در بخش دفاعی می‌توانید کار را انجام دهید ولی در حمله، کار زمان‌بر است.

او درباره صحنه خطای مهرداد محمدی روی شجاع خلیل‌زاده خاطر نشان کرد: به تیم داوری خسته نباشید می‌گویم. همیشه سعی کرده‌ام درباره داوری صحبت نکنم ولی خطا روی شجاع را دیدم و کارشناسان گفتند بازیکن حریف باید اخراج می‌شد. اگر بازیکن استقلال اخراج می‌شد شاید جریان بازی تغییر می‌کرد. شجاع هم پارگی لب دارد و هم ضربه محکمی به دندانش خورده و شش، هفت بخیه خورده است.

مطهری درباره رویارویی تیمش با مس رفسنجان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی گفت: قرعه را به فال نیک می‌گیرم. مس فوتبال خوبی بازی می‌کند و برای ما نیز بازی با چنین تیمی راحت‌تر است. قبل از بازی با ذوب‌آهن گفتم که مدعی جام حذفی هستیم. تراکتور از قدیم مدعی قهرمانی جام حذفی بوده است.

مطهری ادامه داد: بازی‌ها هر چهار، پنج روز یک بار برگزار می‌شود و من هر روز در بنیان دیزل هستم. هر روز وقت می‌گذاریم و بازیکنان تلاش می‌کنند که تیم بهتر و با کیفیتی داشته باشیم.

او درباره اضافه شدن مربی بدنساز سابق پرسپولیس به کادر فنی تراکتور هم گفت: آقای تشکری‌کیا اضافه شد که مربی خوبی است.

باشگاه خبرنگاران

26 اردیبهشت 1403

چرا چربی بازو مهم است؟

به گزارش سلام نو آنطور که ایسنا نوشته است دانشمندان یونانی در مطالعه‌ای جدید، ارتباطی بین چربی بازو و کیفیت استخوان ستون فقرات کشف کرده‌اند. این یافته‌ها می‌تواند به روشی جدید برای پیش‌بینی و پیشگیری از شکستگی‌های ستون فقرات در افراد مسن منجر شود. پوکی استخوان، بیماری شایعی که باعث ضعیف شدن و شکننده شدن […]

26 اردیبهشت 1403

جنجالی که یک «موش مُرده» در ژاپن به پا کرد!

 یک شرکت تولید نان ژاپنی به خاطر پیدا شدن بقایای موش مرده در محصولات توزیع شده خود، بسته های نان را از بازار جمع کرد و عذرخواهی کرد.      به نقل از اسوشیتیدپرس، شرکت پاسکو پس پیدا شدن بقایای موش مرده در دو بسته نان حدود ۱۰۴ هزار بسته نان سفید را از قفسه […]

25 اردیبهشت 1403

ماجرای پست جنجالی ایلان ماسک درباره بمباران تهران!

ایلان ماسک، به‌عنوان مدیرعامل چندین شرکت و سومین فرد ثروتمند جهان در برنامه ایکس(توییتر) تصویری عجیب که بمباران در تهران را نشان می‌دهد منتشر کرد.