تاج: در ماجرای بازیکنان پرسپولیس پای قول در میان است/ باید دغدغه های نکونام را گوش می دادم + فیلم
تاج: در ماجرای بازیکنان پرسپولیس پای قول در میان است/ باید دغدغه های نکونام را گوش می دادم + فیلم

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه خبری زیرنویس از هانگژو، مهدی تاج در خصوص برتری ۲ بر صفر تیم امید برابر تایلند، گفت: عنایتی دنبال این بود که تیم سرعتی‌تر بازی کند و گل‌های بیشتری بزند. بازیکنان ما روی اشتباه دروازه‌بان گل اول را زدند و گل دوم هم از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. […]

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه خبری زیرنویس از هانگژو، مهدی تاج در خصوص برتری ۲ بر صفر تیم امید برابر تایلند، گفت: عنایتی دنبال این بود که تیم سرعتی‌تر بازی کند و گل‌های بیشتری بزند. بازیکنان ما روی اشتباه دروازه‌بان گل اول را زدند و گل دوم هم از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. اگر در بازی‌های آینده بخواهیم اینگونه باشیم، ممکن است دچار مشکل شویم. ۸۰-۷۰ بازی درصد دست بازیکنان ما بود و وقتی اینگونه سهم ما در بازی زیاد است، باید اتفاق دیگری هم رقم بخورد و بیشتر گل بزنند. احساس می‌کنم عنایتی خیلی راضی نبود و امیدوارم بازی بعدی با نتایج بهتری همراه باشد.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره احتمال بازگشت سه بازیکن پرسپولیس از اردوی تیم امید، اظهار داشت: در این باره جلسه داریم. فرقانی سرپرست تیم امید با مسئولان پرسپولیس از قبل به تفاهم رسیده و در این باره قول داده که بازیکنان برمی‌گردند. تعاملاتی بین مسئولان تیم امید و آقای درویش انجام شده و آنها اعتقاد دارند که سرپرست تیم امید قول داد. اگر پای قول در میان است و این بازیکنان را آوردند به شرط اینکه بعداً بفرستند باید مدنظر قرار گیرد. باید با درویش صحبت کنیم و ببینیم نتیجه چه می‌شود.

تاج درباره جلسه با جواد نکونام عنوان کرد: من رئیس فدراسیون هستم و او هم سرمربی استقلال است. استقلال تیمی بزرگ و برای کشور مهم است همان طور که پرسپولیس و سپاهان مهم هستند.  نکونام دغدغه‌هایی داشت که باید آن را گوش می‌دادم. برای رفع این دغدغه‌ها هر تلاشی لازم باشد انجام می‌دهم.

.

انتهای پیام/

منبع خبر: تسنیم