تأکید باشگاه پرسپولیس به بازگشت بازیکنانش از هانگژو
تأکید باشگاه پرسپولیس به بازگشت بازیکنانش از هانگژو

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری زیرنویس، رضا عنایتی سرمربی تیم امید کشورمان بعد از پیروزی تیمش مقابل تایلند اعلام کرد به حضور سه بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس نیاز دارد و قرار است امشب (چهارشنبه) مهدی تاج با باشگاه پرسپولیس در این زمینه صحبت کند. این در حالی است که باشگاه پرسپولیس و کادرفنی این تیم […]

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری زیرنویس، رضا عنایتی سرمربی تیم امید کشورمان بعد از پیروزی تیمش مقابل تایلند اعلام کرد به حضور سه بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس نیاز دارد و قرار است امشب (چهارشنبه) مهدی تاج با باشگاه پرسپولیس در این زمینه صحبت کند.

این در حالی است که باشگاه پرسپولیس و کادرفنی این تیم نیز به شدت بر بازگشت محمد عمری، یاسین سلمانی و محمد مهدی احمدی به تمرینات تأکید دارند. سرخپوشان معتقدند پیش از اعزام امیدها در این خصوص با کادرفنی تیم امید و فدراسیون فوتبال هماهنگی‌های لازم انجام شده و با توجه به مصدومیت امیری و ترابی و همچنین محرومیت میلاد سرلک، پرسپولیس نیاز شدیدی به حضور عمری و سلمانی در دیدار با الدحیل قطر دارد.

حتی گفته شده برای بازگشت سه بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس بلیت بازگشت هم تهیه شده و سرخپوشان به هیچ وجه راضی به ادامه حضور آنها در تیم امید نیستند.

پرسپولیس در دومین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا روز دوشنبه ۱۰ مهر به مصاف الدحیل قطر خواهد رفت.

انتهای پیام/

منبع خبر: تسنیم