شاخص کل بورس ۲۴۹ واحد رشد کرد- اخبار بازار سهام | بورس – اخبار اقتصادی زیرنویس
شاخص کل بورس ۲۴۹ واحد رشد کرد- اخبار بازار سهام | بورس – اخبار اقتصادی زیرنویس

به گزارش پایگاه خبری زیرنویس، شاخص هم وزن نیز با هزار و ۲۳۸ واحد افزایش معادل ۱۷ صدم درصد در محدوده ۷۱۸ هزار و ۶۲۴ واحد قرار گرفت.نماد‌های تاپیکو، تاصیکو ووبملت از نماد‌های تاثیر گذار مثبت بر شاخص کل بورس بودند. اما نماد‌های کگل، فولاد، ونیکی و فملی با تاثیر منفی از افزایش بیشتر شاخص […]

به گزارش پایگاه خبری زیرنویس، شاخص هم وزن نیز با هزار و ۲۳۸ واحد افزایش معادل ۱۷ صدم درصد در محدوده ۷۱۸ هزار و ۶۲۴ واحد قرار گرفت.
نماد‌های تاپیکو، تاصیکو ووبملت از نماد‌های تاثیر گذار مثبت بر شاخص کل بورس بودند. اما نماد‌های کگل، فولاد، ونیکی و فملی با تاثیر منفی از افزایش بیشتر شاخص کل ممانعت کردند.
نماد‌های تکاردان و وبیمه هم از نماد‌های پرتراکنش با تاثیر مثبت بر بازار سهام بودند. نماد‌های خزامیا، سصف‌ها، خودرو، شستا و شسینا هم از نماد‌های پرتراکنش با تاثیر منفی بر شاخص کل بورس بودند.
شاخص کل فرابورس نیز امروز با ۱۰۰ واحد افزایش به عدد ۲۶ هزار و ۱۰۶ واحد رسید.
نماد‌های خاور، دی، فن افزار، گدنا و نیان از نماد‌های پرتراکنش با تاثیر مثبت و نماد‌های بمولد و ثعمرا از نماد‌های با تاثیر منفی بر بازار فرابورس امروز بودند.
بازار امروز سهام شاهد ۳۲۳ نماد مثبت برابر ۴۷۸ نماد منفی بود. ۵۹ صف خرید مقابل ۴۷ صف فروش تشکیل شد. خالص ورود و خرج پول حقیقی هم امروز به منفی ۲۴ میلیارد تومان رسید.
معامله گران امروز ۸ میلیارد و ۳۴ میلیون سهام را به ارزش ۴ هزار و ۳۵۸ میلیارد تومان دست به دست کردند.
ارزش دلاری امروز بازار سرمایه نیز ۲۵۰ میلیارد دلار بود.

انتهای پیام/

منبع خبر: تسنیـم