زانوبند زاپیامکس اصل را از کجا بخریم؟- اخبار بازار زیرنویس
زانوبند زاپیامکس اصل را از کجا بخریم؟- اخبار بازار زیرنویس

تنها با زانوبند زاپیامکس اصل می‌توانید نسبت به درمان زانودرد خود مطمئن باشید. تکنولوژی به‌کاررفته در زانوبند زاپیامکس به‌گونه‌ای طراحی شده است که کاملاً منطبق با آناتومی بدن و نیاز بافت‌ها و مفاصل است. زانودرد از مشکلات شایعی است که دیگر پیر و جوان نمی‌شناسد. فشار واردشده به مفاصل زانو موجب بروز آسیب در مفاصل […]

تنها با زانوبند زاپیامکس اصل می‌توانید نسبت به درمان زانودرد خود مطمئن باشید. تکنولوژی به‌کاررفته در زانوبند زاپیامکس به‌گونه‌ای طراحی شده است که کاملاً منطبق با آناتومی بدن و نیاز بافت‌ها و مفاصل است. زانودرد از مشکلات شایعی است که دیگر پیر و جوان نمی‌شناسد. فشار واردشده به مفاصل زانو موجب بروز آسیب در مفاصل و بافت‌های اطراف آن می‌شود.

استفاده از دارو‌های شیمیایی و عمل‌های جراحی هرکدام عوارض جانبی خود را دارند. ازطرف دیگر نتایج حاصل از عمل جراحی یا داروهای شیمیایی معمولاً رضایت‌بخش نیست. در اینجا نیز تکنولوژی مهندسی پزشکی گامی مهم برای حل این مشکل برداشته و با معرفی زانوبند زاپیامکس تحولی نوین در این عرصه ایجاد کرد.

زانوبند زاپیامکس اصل یا روش‌های دیگر؟

دیگر زانودرد پیر و جوان نمی‌شناسد. انجام ورزش به روشی غیراصولی، تحمیل فشار به زانوها، آسیب‌های ناشی از زمین‌خوردن یا حوادث دیگر و بالارفتن سن همگی می‌توانند موجب آسیب‌دیدگی زانو و زانودرد شوند. برخی افراد با مصرف داروهای شیمیایی درد را به‌صورت مقطعی تسکین می‌دهند.

در این روش علاوه بر اینکه درد تنها برای مدت کوتاهی تسکین می‌یابد و زانودرد درمان نمی‌شود داروهای شیمیایی نیز عوارض جبران‌ناپذیری بر سایر قسمت‌های بدن دارد. عمل جراحی نیز ریسک بالایی دارد. قرارگرفتن زیر تیغ جراحی، هزینه سنگین عمل جراحی، مراقبت‌ها و ملاحظات دشوار بعد از عمل جراحی و عوارض بعد از آن همگی دشوار هستند. به همین دلیل استفاده از یک روش کاملاً اصولی بدون کمترین عوارض جانبی بهترین راه‌حل است.

زانوبند زاپیامکس بر مبنای تکنولوژی مدرن و دقیق ساخته شده است. طراحی و فناوری‌های به‌کاررفته در آن کاملاً حساب‌شده و متناسب با نیازهای قسمت آسیب‌دیده است. البته باید دقت کنید که زانوبند زاپیامکس اصل را از نمایندگی معتبر آن خریداری کنید. فروشگاه کالای روز نماینده انحصاری شرکت زایسترونیک آلمان  زانوبند زاپیامکس  اورجینال را با قیمتی مناسب به فروش می‌رساند.

- زانوبند زاپیامکس اصل را از کجا بخریم؟- اخبار بازار زیرنویس

علت کارآمد بودن زانوبند زاپیامکس

گروهی از برترین محققان آلمانی در تلاش برای یافتن روشی بی‌خطر و کارآمد برای درمان دردهای زانو بودند. آن‌ها توانستند زانوبند زاپیامکس را طراحی و تولید کردند. تکنولوژی بکار رفته در این محصول مبتنی بر عملکرد فیزیوتراپی و الکتروتراپی است.

استفاده از امواج فراصوت یا اولتراسوند، اشعه مادو‌ن‌قرمز و تکنیک کلاک پالس موجب برتری این محصول بر روش‌ها و محصولات دیگر شده است. در ادامه با عملکرد ویژه هرکدام از فناوری‌های بکار رفته در زانوبند زاپیامکس اصل آشنا می‌شویم.

۱. امواج فراصوت (Ultrasound)

فرکانس‌های صوتی حاصل از امواج فراصوت موجب افزایش دمای درون‌سلولی می‌شود. امواج اولتراسوند به عمق بافت‌های زانو نفوذ می‌کنند و درنتیجه خون‌رسانی در ناحیه تحت درمان افزایش می‌یابد. بهبود گردش خون موجب ارسال مواد مغذی به این قسمت شده و بافت آسیب‌دیده با کمک مواد مغذی می‌تواند خود را ترمیم و بازسازی کند.

۲. اشعه مادون‌قرمز (Infrared)

یکی از بهترین تکنیک‌های درمان زانودرد اشعه مادون‌قرمز است. این باور که اشعه مادون‌قرمز برای بدن خطرناک است باوری کاملاً اشتباه است. تابش اشعه مادون‌قرمز با طول‌موج مشخص و تنظیم‌شده هیچ ضرری برای انسان ندارد. اشعه مادون‌قرمز موجود در زانوبند زاپیامکس اصل با طول‌موج ۵/۱ میکرومتر به بافت زانو می‌تابد و موجب تحریک سلول‌های آسیب‌دیده بافت برای بازسازی و ترمیم می‌شود. اشعه مادون‌قرمز روشی بسیار عالی برای درمان پارگی مینیسک زانو است.

۳. تکنیک کلاک پالس

فناوری کلاک پالس به‌کار رفته در زانوبند زاپیامکس به‌صورت مداوم پالس‌های الکتریکی به منطقه آسیب‌دیده زانو ارسال می‌کند. این پالس‌ها موجب ترشح هورمون اندورفین شده و درد تسکین می‌یابد. تکنیک کلاک پالس عملکرد الکتروتراپی را دارد و همانند یک ماساژور ملایم عمل می‌کند.

 

تمام این فناوری‌های کاربردی تنها در زانوبند زاپیامکس اصل وجود دارد. برای بهره‌مندی از اثرات درمانی عالی این محصول باید آن را از نمایندگی معتبر خریداری کنید. فروشگاه کالای روز نماینده انحصاری شرکت زایسترونیک آلمان زانوبند زاپیامکس را با ضمانت خرید و خدمات بعد از فروش در اختیار هم‌وطنان و مشتریان عزیز قرار می‌دهد.

- زانوبند زاپیامکس اصل را از کجا بخریم؟- اخبار بازار زیرنویس 

مزایای درمانی زانوبند زاپیامکس

تمام افرادی که تجربه استفاده منظم از زانوبند زاپیامکس اصل را دارند از عملکرد این محصول رضایت کامل دارند. نظرات مثبت درباره تسکین و درمان دردهای زانو همگی نشان می‌دهد که زانوبند زاپیامکس نه‌تنها می‌تواند دردهای زانو، آرتروز، پارگی مینیسک و… را بهبود بخشد؛ بلکه با استفاده منظم از آن زانودرد بهبود می‌یابد. در ادامه به برخی از مهم‌ترین مزایای زانوبند زاپیامکس می‌پردازیم.

  • تسکین تورم زانو
  • ترمیم دررفتگی و رگ‌به‌رگ شدن زانو
  • رفع خشکی و سفتی زانو
  • بهبود درد مفاصل، تاندون‌ها، رباط و سایر بخش‌های زانو
  • بهبود آرتریت زانو
  • التیام دردهای نقرس
  • بهبود آسیب‌های رباط صلیبی قدامی
  • توان‌بخشی عضلات زانو
  • کاهش درد و التهاب عضلات زانو

دقت داشته باشید که تنها یک زانوبند زاپیامکس اصل می‌تواند تمام این مزایا را داشته باشد. برخی سودجویان کالاهای تقلبی و غیراستاندارد را با قیمتی کمتر به‌جای زانوبند زاپیامکس به فروش می‌رسانند. زانوبند زاپیامکس تقلبی نه‌تنها دردهای زانو را درمان نمی‌کند؛ بلکه می‌تواند اثرات زیان‌باری نیز برای بدن داشته باشد. به همین دلیل لازم است محصول اصل را از نمایندگی آن یعنی فروشگاه کالای روز نماینده انحصاری شرکت زایسترونیک خریداری کنید.

روش استفاده از زاپیامکس

استفاده منظم از زانوبند زاپیامکس اصل نه‌تنها موجب تسکین دردهای زانو می‌شود؛ بلکه می‌تواند این دردها را نیز درمان کند. استفاده از زانوبند زاپیامکس بسیار آسان است و به زمان یا مکان خاصی نیاز ندارد. در هر بار استفاده ۴۵ دقیقه تا یک ساعت از زانوبند استفاده کنید. در دو هفته ابتدایی استفاده از زانوبند دردها زانو به‌شدت کاهش می‌یابند. بعد از یک ماه استفاده منظم شاهد درمان قطعی زانودرد خواهید بود. به‌صورتی که بعد از یک ماه استفاده از زاپیامکس هیچ دردی در زانوهای خود احساس نخواهید کرد.

زاپیامکس اصل در فروشگاه کالای روز

برای خرید زانوبند زاپیامکس اصل تنها از نماینده انحصاری آن یعنی فروشگاه کالای روز خریداری کنید. فروشگاه کالای روز محصولات اورجینال را از شرکت مادر یعنی شرکت زایسترونیک آلمان وارد کرده و آن را با قیمتی مناسب به فروش می‌رساند. خدمات بعد از فروش و ضمانت خرید اصل بودن کالا همگی نشان‌دهنده اصل بودن کالا و احترامی است که برای مصرف‌کنندگان قائل هستیم.

جمع‌بندی

زانوبند زاپیامکس اصل با استفاده از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا و توسط بهترین محققان آلمانی ساخته شده است. اشعه مادون‌قرمز، امواج فراصوت و تکنیک کلاک پالس موجود در زانوبند زاپیامکس با افزایش خون‌رسانی و اکسیژن‌رسانی موجب تغذیه سلول‌های بافت و تحریک به بازسازی آن‌ها می‌شوند. همچنین ماساژ بافت‌های آسیب‌دیده نیز موجب ترمیم شده و به کاهش التهاب زانو، تسکین و درمان درد کمک می‌کند.

منبع : https://kalayeroz.ir/

“این مطلب تبلیغاتی است”

منبع خبر: تسنیـم