مربی تیم ملی تیراندازی: کمبود تجهیزات کارمان را سخت کرده است- اخبار رشته های ورزشی
مربی تیم ملی تیراندازی: کمبود تجهیزات کارمان را سخت کرده است- اخبار رشته های ورزشی

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه خبری زیرنویس از هانگژو،  احمد ظفر جعفرزاده مربی تیم ملی  تیراندازی درباره عملکرد ملی‌پوشان در تپانچه ۱۰ متر گفت: ما ابتدا باید ببینیم چه هدفی را برای خودمان گذاشتیم و چقدر سمت این هدف رفتیم. هدفی که من برای تیراندازی کشورم در نظر گرفتم بالا بردن همزمان پرچم در سه […]

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه خبری زیرنویس از هانگژو،  احمد ظفر جعفرزاده مربی تیم ملی  تیراندازی درباره عملکرد ملی‌پوشان در تپانچه ۱۰ متر گفت: ما ابتدا باید ببینیم چه هدفی را برای خودمان گذاشتیم و چقدر سمت این هدف رفتیم. هدفی که من برای تیراندازی کشورم در نظر گرفتم بالا بردن همزمان پرچم در سه بخش است. کار واقعا سختی است ولی غیرممکن نیست. لازمه این کار این است که عملکردمان در این مسابقات را بررسی کنیم نقاط ضعف‌مان را پیدا کنیم و ان‌شاءالله روی نقاط ضعف کار کنیم و خودمان را برای رسیدن به هدفمان آماده کنیم.

 

 مربی تیم ملی در پاسخ به اینکه گفته می‌شود کمبود تجهیزات تاثیر زیادی روی عملکرد شاگردانش در این دور از مسابقات داشته است گفت: به نظرتان می‌تواند بی‌تاثیر باشد؟ کشور میزبان بهترین ساچمه را دارد یا کشور هند بهترین تجهیزات را دارد و ما در کشورمان متاسفانه برای ساچمه هم به مشکل برمی‌خوریم‌. کمبود تجهیزات  می‌تواند اثرگذار باشد  ولی نمی‌تواند ما را از مسیرمان باز بدارد. با این شرایط راه‌مان سخت‌تر و دست انداز بیشتری دارد.

ظفرجعفرزاده درباره کسب سهمیه المپیک پاریس گفت: از همین امروز باید تلاش کنیم برای کسب ورودی المپیک و بعد از آن باید برای کسب مدال المپیک برنامه‌ریزی کنیم.

انتهای پیام/

منبع خبر: تسـنیم