کریمی: بچه های ما ۴ سال از میادین دور بودند/ از نقره کیانی راضی هستیم- اخبار رشته های ورزشی
کریمی: بچه های ما ۴ سال از میادین دور بودند/ از نقره کیانی راضی هستیم- اخبار رشته های ورزشی

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه خبری زیرنویس از هانگژو، محبوبه کریمی سرمربی تیم ملی تالو زنان بعد از کسب مدال نقره از سوی زهرا کیانی ملی‌پوش ووشو ایران اظهار داشت: بچه‌های ما از سال ۱۳۹۸ تا امسال به دلیل شیوع کرونا در هیچ مسابقه آسیایی و جهانی حضور نداشتند. بازی‌های آسیایی هانگژو، اولین و البته […]

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه خبری زیرنویس از هانگژو، محبوبه کریمی سرمربی تیم ملی تالو زنان بعد از کسب مدال نقره از سوی زهرا کیانی ملی‌پوش ووشو ایران اظهار داشت: بچه‌های ما از سال ۱۳۹۸ تا امسال به دلیل شیوع کرونا در هیچ مسابقه آسیایی و جهانی حضور نداشتند. بازی‌های آسیایی هانگژو، اولین و البته مهم‌ترین رویداد رشته تالو بود که بعد از چهار سال در آن شرکت کردیم. رشته ووشو المپیکی نیست و بازی‌های آسیایی مهمترین رویداد برای ما محسوب می‌شود، به همین دلیل شرایط برای بچه‌های ما کمی سخت بود.

 

وی افزود: همانطور که گفتم بچه‌ها چهار سال از میادین دور بودند و به همین علت کنترل آنها؛ چه از لحاظ روانی و چه از نظر جسمانی مقداری سخت بود. خدا را شکر توانستیم از پس کار بربیاییم. بچه‌های ما خیلی خوب درخشیدند و نتایج بسیار مناسبی هم گرفتند.

سرمربی تیم ملی تالو زنان درباره اعتراض سانداکاران ایران به داوری و عملکرد داوران در بخش تالو گفت: هنگام اجرای فرم اول «جین‌شو» در زمان مسابقه زهرا کیانی، این اتفاق رخ داد. بازیکن چینی بعد از پرش دوم و هنگام پرش سوم، لق خورد ولی متأسفانه داوران متوجه نشدند یا آن را کُد ندانستند.

کریمی با اشاره به اینکه زهرا کیانی شانس کسب مدال طلا را داشت، تصریح کرد: زهرا کیانی برای مدال طلا جنگید ولی ما از کسب مدال نقره هم راضی هستیم و به او افتخار می‌کنیم.

وی در خصوص احتمال حضور تالو زنان در مسابقات قهرمانی جهان نیز خاطرنشان کرد: رقابت‌ها در کشور آمریکا برگزار می‌شود و معلوم نیست به ما ویزا بدهند یا نه. اگر رفتیم به خدا توکل می‌کنیم تا ان‌شاءالله بچه‌ها بهترین نتیجه را بگیرند.

انتهای پیام/

منبع خبر: تسـنیم