به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، جواد داوری رئیس فدراسیون بسکتبال کشورمان این روز‌ها همراه دو تیم ملی پنج و سه نفره در هانگژو به سر می‌برد تا روی عملکرد آن‌ها نظارت داشته باشد. او در حالی امروز در سالن مرکزورزش‌های المپیک هانگژو حضور پیدا کرد که تمام جایگاه‌های تماشاگران آن را چینی‌ها […]

داوری: روند رو به رشد تیم ادامه خواهد داشت
به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، جواد داوری رئیس فدراسیون بسکتبال کشورمان این روز‌ها همراه دو تیم ملی پنج و سه نفره در هانگژو به سر می‌برد تا روی عملکرد آن‌ها نظارت داشته باشد. او در حالی امروز در سالن مرکزورزش‌های المپیک هانگژو حضور پیدا کرد که تمام جایگاه‌های تماشاگران آن را چینی‌ها پرکرده بودند. او بعد از برگزاری مسابقه تیم‌های ایران و امارات پاسخگوی سئوالات خبرنگاران بود.

*تیم ملی بسکتبال دوره جدیدی را بدون ستاره هایش در بازی‌های آسیایی تجربه می‌کند. دو تا از لژیونرهایمان هم نتوانستند به هانگژو بیایند. نظرتان راجب عملکرد تیم مقابل امارات چیست؟

بازی کمی قابل پیش بینی بود، بدلیل شرایط سالن و مسائلی، چون تیم امارات که از پیش باخته بود و با شرایط متفاوتی به میدان آمد. بازیکنان ما هم با توجه به تغییرات اجباری خداحافظی حامد حدادی و ۴ بازیکنی که به تازگی اضافه شده بودند معتقدم داشته‌های ما همین بازیکنان هستند و باید حمایتشان کرد. باید گذاشت این دوره بگذرد و بتوانیم در اینده با حمایت برنامه ریزی بیشتری داشته باشیم. در نهایت برد در این دیدار اول مهم بود که محق شد. انشالله بازی‌های بعدی بهتر خواهیم شد چرا که نفراتی از تیم اولین بازی خود را با تیم ملی پشت سرمی گذاشتند. همین مساله کمی روی ناهماهنگی بخصوص در دفاع تاثیرگذار بود که کادر فنی با تدابیر خود آن را برطرف کرد و توانست بخوبی بازی را به پایان ببرد. امیدوارم همه اعضای تیم ارزش جایگاهی که در اینجا دارند را بدانند و اینکه چه فرصت‌های طلایی در اختیارشان هست تا اتفاق‌های خوب را رقم بزنند. ما هم در این مسیر حمایتشان می‌کنیم.

*مسابقه بعدی ما برابر عربستان است. همانطور که می‌دانیم ما در کاپ آسیا رقابت خیلی نزدیکی با آن‌ها با وجود ستاره‌های کشورمان داشتیم. پیش بینی تان در این مورد چیست؟

بگذارید من تعبیری داشته باشم که همین بازیکنان هم ستاره‌های ما هستند و باید بسکتبال ایران و جایگاه آن را نشان دهند. من معتقدم فاصله آن‌ها خیلی کم است و اگر نفراتی نیستند، جایگزین‌ها باید بتوانند این بار را بکشند و تیم را رهبری کنند.   تیم منسجمی است و در بازی با عربستان بهتر کار خواهند کرد و روند رو به رشد خود را خواهند داشت و اول صحبتهایم گفتم ما روندی به جز این راه نداریم. باید درک کنند و به آن‌ها تدکر داد در این مسیر بهتر حرکت کنند.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا