درخواست خانواده شهدا برای بخشیده شدن بدنسازی که ندانسته به عکس شهدا اهانت کرد
درخواست خانواده شهدا برای بخشیده شدن بدنسازی که ندانسته به عکس شهدا اهانت کرد

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، عبدالمهدی نصیرزاده در مجمع انتخاب رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام که امروز در مشهد برگزار شد درباره حواشی اخیر مسابقات انتخابی تیم ملی خاطر نشان کرد: اتفاق پیش آمده در مسابقات انتخابی تیم ملی باعث آزرده خاطر شدن خانواده ورزش و خانواده معزز شهدا شد. وی […]

- درخواست خانواده شهدا برای بخشیده شدن بدنسازی که ندانسته به عکس شهدا اهانت کرد

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، عبدالمهدی نصیرزاده در مجمع انتخاب رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام که امروز در مشهد برگزار شد درباره حواشی اخیر مسابقات انتخابی تیم ملی خاطر نشان کرد: اتفاق پیش آمده در مسابقات انتخابی تیم ملی باعث آزرده خاطر شدن خانواده ورزش و خانواده معزز شهدا شد.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه عکس شهید رو به حضار سالن بود، ورزشکار که خود از خانواده شهدا است متوجه این اتفاق نبود و بلافاصله نسبت به رفتار خود عذرخواهی کرد.

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام تصریح کرد: شهدا قهرمانان واقعی این ملت هستند و این باور قلبی همه ما در کشور است.

نصیرزاده اعلام کرد: باتوجه به این اتفاق و با تشکیل کمیته انضباطی فدراسیون، ورزشکار خاطی به دو سال محرومیت از حضور در کلیه اماکن ورزشی محکوم شد. خانواده شهید با متوجه شدن حکم این ورزشکار خواستار بخشش و عفو وی نسبت به حکم اعلامی شدند.

رضا بیرانوند بلافاصله پس از رقابت پروش‌اندام انتخابی تیم ملی در گفتگو با دانشجو از خانواده شهدا عذرخواهی کرد و گفت با توجه به اینکه عکس شهدا رو به حضار بود، من نمیدانستم چه عکس روبرویم است و فکر میکردم عکس تبلیغاتی باشد نه عکس شهدا.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا