اعلام دلیل تغییر رتبه رکابزن ایران در بازی های آسیایی- اخبار رشته های ورزشی
اعلام دلیل تغییر رتبه رکابزن ایران در بازی های آسیایی- اخبار رشته های ورزشی

به گزارش پایگاه خبری زیرنویس، در دومین روز مسابقات دوچرخه‌سواری در بازی‌های آسیایی هانگژو، علی لبیب تنها نماینده دوچرخه‌سواری آقایان در رشته اومنیوم که متشکل از چهار ماده است، به مصاف رقبای خود رفت و به مقام چهارمی دست یافت.   مقام چهارمی لبیب در شرایطی رخ داد که ابتدا عنوان شد نماینده کشورمان صاحب […]

به گزارش پایگاه خبری زیرنویس، در دومین روز مسابقات دوچرخه‌سواری در بازی‌های آسیایی هانگژو، علی لبیب تنها نماینده دوچرخه‌سواری آقایان در رشته اومنیوم که متشکل از چهار ماده است، به مصاف رقبای خود رفت و به مقام چهارمی دست یافت.

 

مقام چهارمی لبیب در شرایطی رخ داد که ابتدا عنوان شد نماینده کشورمان صاحب مدال برنز شده است، اما پس از بازنگری امتیازات خط‌ها توسط داوران، امتیاز یکی از خط‌ها به رکابزن اماراتی داده شد و همین اتفاق باعث شد تا رتبه نماینده ایران از سوم به چهارم تغییر کند.

محمود وفایی سرمربی تیم ملی دوچرخه‌سواری در این باره گفت: اشتباهی در بخش داوری مسابقه و نحوه دادن امتیاز رخ داد. در پایان مسابقه ابتدا علی لبیب را در جایگاه سوم معرفی کردند، اما کمیته داوران پس از بررسی نتایج را تغییر داد. تغییر نتیجه به نفع علی لبیب نبود و او در جایگاه چهارم قرار گرفت. البته مقام چهارمی او دست‌کمی از مقام سوم ندارد، چون خیلی خوب رکاب زد و شاید دور از انتظار تیم‌های حاضر در بازی‌ها بود.

انتهای پیام/

منبع خبر: تسـنیم