سلیمی: می توانستم نتیجه بهتری بگیرم/ از مردم و کادر فنی تیم ملی تکواندو عذرخواهی می کنم- اخبار رزمی
سلیمی: می توانستم نتیجه بهتری بگیرم/ از مردم و کادر فنی تیم ملی تکواندو عذرخواهی می کنم- اخبار رزمی

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه خبری زیرنویس از هانگژو، آرین سلیمی پس از کسب مدال نقره بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار داشت: می‌توانستم بهتر از این باشم و نتیجه بهتری بگیریم به همین دلیل از مردم و کادر فنی عذرخواهی می‌کنم. مطمئن باشید در رویدادهای بعدی با تلاش بیشتر مدال طلا از آن من خواهد بود. […]

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه خبری زیرنویس از هانگژو، آرین سلیمی پس از کسب مدال نقره بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار داشت: می‌توانستم بهتر از این باشم و نتیجه بهتری بگیریم به همین دلیل از مردم و کادر فنی عذرخواهی می‌کنم. مطمئن باشید در رویدادهای بعدی با تلاش بیشتر مدال طلا از آن من خواهد بود.

ملی‌پوش تکواندو کشورمان با رضایت‌بخش خواندن مدال نقره‌ای که در جدال با حریف چینی کسب کرده است، تصریح کرد: آنچه را که اعضای کادر فنی به من گفتند باید اجرا می‌کردم، اما متأسفانه در شرایط مسابقه گاهی تمرکز را از دست می‌دهید. در واقع عدم تمرکز در ثانیه‌های پایانی راند نخست و راند  آخر، نتیجه را تغییر داد.

 

وی درباره ناداوری در این مسابقه گفت: در راند نخست و راند آخر شش امتیاز در شرایطی حساس از من کسر کردند که باعث شد تا به لحاظ امتیاز عقب بیفتم. در رقابت‌های دانشجویان جهان هم این اتفاق افتاد. من حریف چینی‌ام را برده بودم که ناداوری و کسر امتیاز، نتیجه را از من سلب کرد.

سلیمی راجع به تکنیکی اختصاصی خود نیز اظهار داشت: درباره تکنیکی که در مسابقات اجرا می‌کنم و متأسفانه ملکه ذهنم شده است داوران اتفاق‌نظر ندارند. گاهی امتیاز می‌دهند و گاهی هم  امتیازاتم را کسر می‌کنند. متاسفانه این فن، شگرد شخصی من است که باید تلاش کنم کمتر در مسابقات از آن بهره بگیرم.

انتهای پیام/

منبع خبر: تسـنیم