به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، روح الله اکرمی نیا  با بیان اینکه ژاپن در رشته هندبال  یکی از بهترین‌ها در آسیاست گفت: این کشور در سال‌های اخیر بروی این رشته سرمایه گذاری بسیار خوبی کرده است.   وی افزود: نکته قابل توجه در مورد هندبال ژاپن این است که در چند سال […]

اکرمی نیا: دربازی بعدی با حداکثر توان در برابر عربستان ظاهر می‌شویم +فیلم
به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، روح الله اکرمی نیا  با بیان اینکه ژاپن در رشته هندبال  یکی از بهترین‌ها در آسیاست گفت: این کشور در سال‌های اخیر بروی این رشته سرمایه گذاری بسیار خوبی کرده است.  

وی افزود: نکته قابل توجه در مورد هندبال ژاپن این است که در چند سال گذشته،  جز در المپیک در رویداد‌های دیگری شرکت نکرده وهمچنین توانسته ورزشکاران بسیار خوبی را به استخدام درآورد.

سرپرست تیم ملی هندبال یادآور شد:   
با تمامی این اوصاف، تیم هندبال ژاپن بسیار بهتر از ما، در این مسابقه ظاهرشد  و برنده آن هم بود. بچه‌ها هم، همه‌ی تلاش خود را کردند و هرآنچه که باید در زمین میگذاشتند، گذاشتند. اما اشتباهات فردی و نبود تعدادی از ورزشکاران اصلی باعث شد که این بازی را واگذار کنیم.

وی افزود‌: به هرحال این دومین بازی ماست، امیدواریم در بازی بعدی  در برابر عربستان از گروه بالا بیاییم، چراکه هنوز شانس مدال همچنان برای هندبال ایران در این دوره از بازی  متصور است.

اکرمی نیا تاکید کرد: در بازی بعدی با حداکثر توان در برابر عربستان ظاهر خواهیم شد تا انشالله بتوانیم پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را در این رویداد به اهتزاز دربیاوریم.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا