تغییر برنامه مسابقات کشتی بازی های آسیایی و دردسر جدید برای تیمِ تازه بازگشته از بلگراد- اخبار کشتی و وزنه برداری
تغییر برنامه مسابقات کشتی بازی های آسیایی و دردسر جدید برای تیمِ تازه بازگشته از بلگراد- اخبار کشتی و وزنه برداری

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری زیرنویس، برخلاف مسابقات جهانی ۲۰۲۲ بلگراد که استارت کشتی‌ها با فرنگی بود، این بار رقابت‌ها با کشتی آزاد استارت خورد و این تیم بعد از اتمام کشتی‌ها به ایران بازگشت تا در شش وزن المپیکی تمریناتش برای اعزام به بازی‌های آسیایی دنبال شود.   تیم ملی فرنگی که طی […]

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری زیرنویس، برخلاف مسابقات جهانی ۲۰۲۲ بلگراد که استارت کشتی‌ها با فرنگی بود، این بار رقابت‌ها با کشتی آزاد استارت خورد و این تیم بعد از اتمام کشتی‌ها به ایران بازگشت تا در شش وزن المپیکی تمریناتش برای اعزام به بازی‌های آسیایی دنبال شود.

 

تیم ملی فرنگی که طی روزهای ۳۰ شهریور تا دوم مهر مسابقات جهانی را پشت سر گذاشت، روز گذشته (چهارشنبه) به ایران بازگشت و باتوجه به برنامه ارائه شده جدید، فردا (جمعه) راهی هانگژو خواهد شد.

این در حالی است که پیش از این قرار بود استارت رقابت‌های کشتی بازی‌های آسیایی، مثل پیکارهای جهانی با کشتی آزاد باشد، اما برنامه نهایی ارائه شده به تیم‌ها حکایت از جابه‌جایی دو رشته دارد.

پیکارهای کشتی بازی‌های آسیایی از روز ۱۲ مهر در هانگژو آغاز می‌شود و در روز اول کشتی‌گیران چهار وزن ۶۰، ۶۷، ۷۷ و ۸۷ کیلوگرم کشتی فرنگی به مصاف حریفان خواهند رفت.

میثم دلخانی، دانیال سهرابی، امین کاویانی‌نژاد و ناصر علیزاده ملی‌پوشان این اوزان ایران در هانگژو هستند که سهرابی و علیزاده در بلگراد نمایندگان دو وزن ۷۲ و ۸۷ کیلوگرم ایران بودند.

رقابت‌های کشتی فرنگی بازی‌های آسیایی در روز ۱۳ مهر نیز با مبارزه فرنگی‌کاران دو وزن ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم دنبال خواهد شد که محمدهادی ساروی و امین میرزازاده به نمایندگی از ایران روی تشک می‌روند.

در واقع برنامه مسابقات از همه جهت به ضرر تیم ملی فرنگی ایران است و دو وزنی که کشتی‌گیرانش وزن کم‌کن نیستند، در روز دوم رقابت‌های کشتی فرنگی روی تشک می‌روند و کشتی‌گیرانی که باید وزن کم کنند، در روز اول باید به مصاف حریفان بروند.

تیم رنگرز که چهارشنبه از مسابقات جهانی به ایران بازگشته است، فردا (جمعه) ایران را به مقصد بازی‌های آسیایی هانگژو ترک خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع خبر: تسـنیم