به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، امیرعلی حسینی مدیر امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس، صبح امروز وارد دوحه شد تا نسبت به انجام هماهنگی با مسوولان قطری برای فراهم آمدن شرایط هرچه بهتر برای ورود و اقامت کاروان فوتبال پرسپولیس اقدام کند. وی امروز با عبدالرحمان، مدیر ورزشی باشگاه الدحیل دیدار و گفتگو داشت. […]

- نشست مدیران پرسپولیس و الدحیل در قطر

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، امیرعلی حسینی مدیر امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس، صبح امروز وارد دوحه شد تا نسبت به انجام هماهنگی با مسوولان قطری برای فراهم آمدن شرایط هرچه بهتر برای ورود و اقامت کاروان فوتبال پرسپولیس اقدام کند.

وی امروز با عبدالرحمان، مدیر ورزشی باشگاه الدحیل دیدار و گفتگو داشت.

مواردی چون؛ محل و زمان تمرینات روز‌های جمعه و شنبه (تمرین یک‌شنبه به عنوان تمرین روز قبل از مسابقه طبق ضوابط در ورزشگاه محل برگزاری مسابقه انجام می‌شود و زمان آن از سوی نماینده اعزامی کنفدراسیون تعیین خواهد شد)، مسایل مربوط به حمل و نقل از جمله اختصاص اتوبوس و خودروی سواری برای تردد اعضای تیم و کامیونت برای حمل بار و تجهیزات، استقبال از تیم و تشریفات فرودگاهی، اسکورت پلیس و دیگر موارد مرتبط از موضوعاتی بود که در این نشست درباره آن‌ها صحبت شد.

طرف قطری نیز قول همه گونه همکاری را به طرف ایرانی داد.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا