به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز بعد از پیروزی تاریخی و قاطع سه بر صفر مقابل ژاپن و قطعی شدن مدال برنز بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار داشت: با توجه به اینکه به عنوان ناظر در سالن حضور داشتم هنگام بازی نمی‌توانستم احساسات خودم را بروز بدهم […]

 

قارداشی: مدال بازی‌های آسیایی برای ما همانند مدال المپیک است

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز بعد از پیروزی تاریخی و قاطع سه بر صفر مقابل ژاپن و قطعی شدن مدال برنز بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار داشت: با توجه به اینکه به عنوان ناظر در سالن حضور داشتم هنگام بازی نمی‌توانستم احساسات خودم را بروز بدهم اما بعد از مسابقه، کل احساساتم بیرون ریخت و نتوانستم جلوی خوشحالی‌ام را بگیرم. این موفقیت بزرگ و ارزشمند را به جامعه ورزش تبریک می‌گویم. از مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک تشکر می‌کنم. پاقدم کیومرث هاشمی برای ما خوش‌یمن بود. جا دارد حالا که خوشحالیم برای محمود خسروی وفا که در بستر بیماری است آرزوی سلامتی داشته باشیم.

وی افزود: همه می‌دانند این مدال برای ما مدال المپیک است. دارنده مدال برنز المپیک و نایب‌قهرمان جهان را بردیم. در حال حاضر هم ژاپن بعد از چین و آلمان دارای رنک سوم دنیا است. فقط می‌توانم بگویم این مدال خیلی ارزشمند است. برادران عالمیان و هدایی در این مسابقه عالی بودند.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز تصریح کرد: از اعضای هیأت رئیسه هم تشکر می‌کنم که جوایز خوبی را برای ملی‌پوشان در نظر گرفتند.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا