محمد امین طباطبایی پس از کسب دو پیروزی مقابل حریفان خود در مرحله اول بازی‌های آسیایی هانگژو، اظهار کرد: مسابقات در ۹ دور برگزار می‌شود و خدا را شکر توانستم دو بازی اول خود را با پیروزی پشت سر بگذارم؛ مسابقات در چهار روز برگزار می‌شود که یک روز آن سه دور و سه روز […]

- کسب مدال برای من و مقصودلو دور از دسترس نیست +فیلم

محمد امین طباطبایی پس از کسب دو پیروزی مقابل حریفان خود در مرحله اول بازی‌های آسیایی هانگژو، اظهار کرد: مسابقات در ۹ دور برگزار می‌شود و خدا را شکر توانستم دو بازی اول خود را با پیروزی پشت سر بگذارم؛ مسابقات در چهار روز برگزار می‌شود که یک روز آن سه دور و سه روز دیگر آن دو دور خواهد بود.

وی ادامه داد: در دوره‌های ابتدایی شرایط چندان سخت نیست و هنوز با حریفان اصلی خود روبرو نشده‌ام و به طور حتما در مراحل بعدی شرایط سخت‌تر می‌شود.

ملی‌پوش شطرنج ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو با اشاره به اینکه مهم‌ترین حریفانش در این دوره از رقابت‌ها نمایندگان کشور‌های ازبکستان، قزاقستان و هند هستند.

طباطبایی با بیان اینکه شانس کسب مدالش کم نیست، عنوان کرد: چرا که تبحر اصلی من در بخش رپید است و حس می‌کنم در فرم خوبی در این مسابقات قرار دارم و کسب مدال نه برای من و نه برای پرهام مقصودلو دور از دسترس نیست.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا