سلام نظامی دادمرز به مدال برنز +فیلم
سلام نظامی دادمرز به مدال برنز +فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، در روز اول و دوم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان که در شهر بلگراد صربستان برگزار می‌شود، مسابقات اوزان ۵۵، ۶۰، ۷۲، ۷۷، ۸۲، ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم در۳۰ و ۳۱ شهریور برگزار شد و در روز سوم مسابقات که اول مهرماه در حال برگزاری است اوزان […]

- سلام نظامی دادمرز به مدال برنز +فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، در روز اول و دوم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان که در شهر بلگراد صربستان برگزار می‌شود، مسابقات اوزان ۵۵، ۶۰، ۷۲، ۷۷، ۸۲، ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم در۳۰ و ۳۱ شهریور برگزار شد و در روز سوم مسابقات که اول مهرماه در حال برگزاری است اوزان ۶۳، ۶۷ و ۸۷ کیلوگرم بر روی تشک می‌روند.

پویا دادمرز و مارلان موخاشیف در وزن ۵۵ کیلوگرم به مصاف هم رفتند که نماینده ایران با دوبنده آبی و نماینده قزاقستان با دوبنده قرمز بر روی تشک حضور پیدا کردند.

دادمرز در این جدال با نتیجه ۶ بر ۳ برابر موخاشیف به پیروزی رسید و صاحب مدال برنز مسابقات کشتی فرنگی جهان شد.

نماینده کشورمان در دیدار‌های قبلی خود به مصاف سابولس لوسونس از صربستان رفت و به برتری ۸ بر صفر رسید و در یک دقیقه کار را تمام کرد.

پویا در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف اوزون نماینده ترکیه و قهرمان اروپا رفت و با نتیجه ۳ بر صفر به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

وی در رنیمه نهایی با باالدانیز عزیزلی قهرمان جهان از آذربایجان مبارزه کرد که در این جدال یا نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد و از راهیابی به فینال بازماند.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا