رئیس جمهور فردا به اصفهان می رود- اخبار مجلس و دولت ایران – اخبار سیاسی زیرنویس
رئیس جمهور فردا به اصفهان می رود- اخبار مجلس و دولت ایران – اخبار سیاسی زیرنویس

به گزارش حوزه دولت پایگاه خبری زیرنویس، محسن منصوری معاون اجرایی رییس جمهور در خصوص سفر یک روزه آیت الله رئیسی به استان اصفهان، گفت: صبح فردا هفتم مهرماه آیت الله سید ابراهیم رئیسی به منظور بازدید و افتتاح چند پروژه و حضور در آیین افتتاحیه پنجمین دوره جایزه بین‌المللی مصطفی (ص) به اصفهان سفر […]

به گزارش حوزه دولت پایگاه خبری زیرنویس، محسن منصوری معاون اجرایی رییس جمهور در خصوص سفر یک روزه آیت الله رئیسی به استان اصفهان، گفت: صبح فردا هفتم مهرماه آیت الله سید ابراهیم رئیسی به منظور بازدید و افتتاح چند پروژه و حضور در آیین افتتاحیه پنجمین دوره جایزه بین‌المللی مصطفی (ص) به اصفهان سفر می‌کند.

منصوری بازدید از خط انتقال آب دریای عمان به استان اصفهان و آغاز عملیات اجرایی فاز دوم این طرح، را نخستین برنامه رئیسی در استان اصفهان معرفی کرد.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور بیان کرد: در جریان این سفر با حضور دکتر رئیسی فاز اول نیروگاه فولادمبارکه به ظرفیت ۳۰۷ مگاوات افتتاح خواهد شد، ظرفیت کلی این نیروگاه ۹۱۴ مگاوات است.

وی تصریح کرد: این نیروگاه ایرانی پیشرفته با راندمان بالا و رعایت مسائل زیست محیطی با کاهش آلایندگی به میزان ۱۵ درصد ، به دست صنعت گران و مهندسان ایران با مشارکت ۷۶ شرکت در تامین، ساخت و نصب تجهیزات ساخته شده است.

منصوری با اشاره به اینکه رئیسی در این سفر در پالایشگاه اصفهان حضور خواهد یافت، عنوان کرد: با حضور رئیس جمهور پروژه تصفیه گازوییل (DHT) پالایشگاه اصفهان به بهره‌برداری رسمی خواهد رسید.

وی افزود: از جمله دستاوردهای این پروژه می توان به تولید روزانه ۱۰۰ هزار بشکه گازوییل و سوخت پاک مطابق با استاندارد یورو ۵، جلوگیری از انتشار ۳۰۰ تن گوگرد در روز در هوای کلانشهرهای کشور و کاهش گوگرد گازوییل تولیدی پالایشگاه به کمتر از ppm10 اشاره کرد.

منصوری در پایان اضافه کرد: مراسم افتتاحیه جایزه بین‌المللی مصطفی (ص) که به نوبل اسلامی در جهان مشهور است نیز با حضور رئیس جمهور در اصفهان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع خبر: تسنیـم