فلاحت زاده: نتیجه کار شبانه روزی مدیران استقلال چه زمانی مشخص می شود؟/ وقتی هیچ کس راضی نیست یعنی راه را اشتباه رفته اند- اخبار فوتبال ایران
فلاحت زاده: نتیجه کار شبانه روزی مدیران استقلال چه زمانی مشخص می شود؟/ وقتی هیچ کس راضی نیست یعنی راه را اشتباه رفته اند- اخبار فوتبال ایران

فرشاد فلاحت‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری زیرنویس، درباره شرایط استقلال در هفته‌های گذشته و تعطیلی لیگ اظهار داشت: مشکلات مالی و حاشیه‌های تیم از شروع فصل وجود داشته و متأسفانه همچنان پابرجاست. خیلی بد است که مشخص نیست روزهای خوب استقلال چه زمانی فرا می‌رسد. مدیران باشگاه هم از زمانی که آمدند […]

فرشاد فلاحت‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری زیرنویس، درباره شرایط استقلال در هفته‌های گذشته و تعطیلی لیگ اظهار داشت: مشکلات مالی و حاشیه‌های تیم از شروع فصل وجود داشته و متأسفانه همچنان پابرجاست. خیلی بد است که مشخص نیست روزهای خوب استقلال چه زمانی فرا می‌رسد. مدیران باشگاه هم از زمانی که آمدند فقط وعده دادند که هیچ‌کدام از آنها هم عملی نشده است و هیچ خبر امیدوارکننده‌ای از استقلال به گوش نمی‌رسد. در روزهای گذشته هم باشگاه اعلام کرد که با یک اسپانسر جدید به توافق رسیده است، ا‌ن‌شاءالله که خیلی زود استقلال هم رنگ آرامش را ببیند.

 

وی ادامه داد: کادر فنی و بازیکنان استقلال هم تا یک حدی می‌توانند این شرایط را تحمل کنند. نباید از این موضوع بگذریم که استقلال در چهار هفته ابتدایی بد عمل نکرده و سه بازی‌اش را با پیروزی پشت سر گذشته است. این در حالی است که تیم در بدترین شرایط مالی قرار دارد و بی‌پولی باشگاه کادر فنی و بازیکنان را عصبی کرده است، به هر حال آنها هم تا یک جایی ظرفیت دارند. اعتصاب و تمرین نکردن تیم هم به همین دلیل است تا شاید با این کار یک نفر قدم پیش بگذارد و مشکلات را حل کند. نمی‌شود فقط وعده‌ بدون عمل بدهیم و فقط بگوییم که همه چیز درست می‌شود. بازیکنان نباید دغدغه مالی داشته باشند و می‌بایست با تمرکز بالا و آرامش تمرین و در بازی‌ها شرکت کنند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال در واکنش به صحبت یکی از اعضای هیئت مدیره که گفته بود برای حل مشکلات استقلال شبانه‌روز کار می‌کنیم، خاطر نشان کرد: سؤال من و همه هواداران استقلال این است؛ شمایی که می‌گویید شبانه‌روز تلاش می‌کنید، آیا توانستید مشکلی را هم برطرف کنید؟ آیا مطالبات بازیکنان و کادر فنی پرداخت شده است؟ آیا خواسته‌های جواد نکونام برآورده شده است؟ من می‌خواهم بدانم که این کار شبانه‌روزی چه زمانی به بار می‌نشیند و نتیجه‌اش مشخص می‌شود.

فلاحت‌زاده در پاسخ به این پرسش که «تغییرات مدیریتی در حال حاضر می‌تواند به سود استقلال باشد؟»، گفت: مدیر باید توانایی حل مشکلات را داشته باشد و اگر حرفی می‌زند به آن عمل و براساس داشته‌هایش برنامه‌ریزی کند. چیزی که مشخص است مدیریت استقلال ضعیف‌ترین عملکرد را داشته. وقتی نه کادر فنی، نه بازیکنان و نه هواداران استقلال از شرایط راضی نیستند، معلوم است که مدیران استقلال راه را اشتباه رفته‌اند. دوستان اگر نمی‌توانند کاری انجام دهند، کنار بروند شاید مشکل استقلال حل شود.

وی در پایان درباره تعطیلی مسابقات لیگ و اینکه تعویق بازی‌ها به ضرر تیم‌ها و به ویژه استقلال است، تصریح کرد: تعطیلی اگر موقتی باشد خیلی مشکل‌ساز نخواهد بود، اما وقتی لیگ ما به این شکل برگزار می‌شود، همه تیم‌ها را با مشکل روبه‌رو می‌کند. تیمی مثل استقلال چهار بازی انجام داده و به یکباره لیگ تعطیل می‌شود. این تیم برای شروع دوباره باید بدنسازی کند، کار تاکتیکی انجام دهد و …، قطعاً همه این موارد بازیکنان را از آمادگی دور می‌کند. تعطیلی لیگ تیم‌ها را که تازه در کوران مسابقات قرار گرفتند از شرایط آرمانی دور می‌کند و باید با برگزاری‌های بازی‌های دوستانه آمادگی بازیکنان را حفظ کنند. من فکر نمی‌کنم که هیچ تیمی از تعطیلی لیگ استقبال کند.

انتهای پیام/

منبع خبر: تسـنیم