پیروزی اتلتیکومادرید مقابل اوساسونا در دیدار پایانی هفته هفتم لالیگا- اخبار فوتبال جهان
پیروزی اتلتیکومادرید مقابل اوساسونا در دیدار پایانی هفته هفتم لالیگا- اخبار فوتبال جهان

به گزارش پایگاه خبری زیرنویس، در آخرین بازی از هفته هفتم رقابت‌های لالیگای اسپانیا، شب گذشته (پنجشنبه) تیم فوتبال اوساسونا در ورزشگاه السادار میزبان اتلتیکومادرید بود و این بازی را با نتیجه ۲ بر صفر به میهمان خود واگذار کرد. گل‌های اتلتیکومادرید را در این بازی، آنتوان گریزمان در دقیقه ۲۰ و رودریگو ریکلمه در […]

به گزارش پایگاه خبری زیرنویس، در آخرین بازی از هفته هفتم رقابت‌های لالیگای اسپانیا، شب گذشته (پنجشنبه) تیم فوتبال اوساسونا در ورزشگاه السادار میزبان اتلتیکومادرید بود و این بازی را با نتیجه ۲ بر صفر به میهمان خود واگذار کرد.

گل‌های اتلتیکومادرید را در این بازی، آنتوان گریزمان در دقیقه ۲۰ و رودریگو ریکلمه در دقیقه ۸۱ به ثمر رساندند.

دیگر اتفاق مهم این بازی درگیری فیزیکی آلوارو موراتا مهاجم اتلتیکومادرید با اسکیل آویلا پس از تکل مهاجم حریف بود که داور را مجبور کرد به هر دوی آنها کارت قرمز نشان دهد.

با این نتیجه اتلتیکومادرید چهارمین پیروزی‌اش در این فصل را کسب کرد و ۱۳ امتیازی شد تا به رده پنجم جدول لالیگا صعود کند، جایی که با صدر جدول هنوز شش امتیاز فاصله دارد.

پیش از این بازی، دو مسابقه دیگر نیز روز گذشته برگزار شد که در آنها سلتاویگو مقابل میهمانش آلاوس به تساوی یک – یک رضایت داد. همین نتیجه در نبرد تیم‌‌های بتیس و گرانادا نیز رقم خورد.

 

انتهای پیام/

منبع خبر: تسـنیم