روبین فان‌پرسی، اسطوره هلندی فوتبال جهان با قراردادی ۲ ساله به عنوان سرمربی تیم هیرنوین منصوب شد که نخستین تجربه سرمربیگری او به شمار می‌رود او پیش از این در کادر مربیگری فاینورد حضور داشت و طبق گزارش رسانه‌ها از قبول هدایت تیم جوانان این باشگاه خودداری کرد تا به عنوان سرمربی هیرنوین فعالیت کند. […]

روبین فان‌پرسی، اسطوره هلندی فوتبال جهان با قراردادی ۲ ساله به عنوان سرمربی تیم هیرنوین منصوب شد که نخستین تجربه سرمربیگری او به شمار می‌رود

او پیش از این در کادر مربیگری فاینورد حضور داشت و طبق گزارش رسانه‌ها از قبول هدایت تیم جوانان این باشگاه خودداری کرد تا به عنوان سرمربی هیرنوین فعالیت کند.

روبین فان‌پرسی در دوران فوتبال خود برای فاینورد، آرسنال، منچستریونایتد و … بازی کرد. او دو بار برنده کفش طلای لیگ برتر شده و بهترین گلزن تاریخ تیم ملی هلند است.

اسطوره آرسنال و منچستریونایتد سرمربی شد

منبع: خبـر ورزشی

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.