بدرقه پرسپولیس توسط درویش/ مدیرعامل مسافر نشد – زیرنویس | اخبار ایران و جهان
بدرقه پرسپولیس توسط درویش/ مدیرعامل مسافر نشد – زیرنویس | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، کاروان تیم فوتبال پرسپولیس ظهر امروز تهران را به مقصد دوحه قطر برای دیدار با الدحیل ترک می‌کند تا شاگردان یحیی گل محمدی دنبال کسب اولین پیروزی خود در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا باشند. رضا درویش مدیر عامل باشگاه پرسپولیس که با حاشیه‌های استقبال از النصر عربستان در فرودگاه امام […]

به گزارش خبرنگار مهر، کاروان تیم فوتبال پرسپولیس ظهر امروز تهران را به مقصد دوحه قطر برای دیدار با الدحیل ترک می‌کند تا شاگردان یحیی گل محمدی دنبال کسب اولین پیروزی خود در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا باشند.

رضا درویش مدیر عامل باشگاه پرسپولیس که با حاشیه‌های استقبال از النصر عربستان در فرودگاه امام خمینی (ره) همچنان دست و پنجه نرم می‌کند امروز به همان فرودگاه رفت تا اعضای تیم را برای سفر به قطر بدرقه کند. درویش در حالی با حضور در فرودگاه اعضای تیم را بدرقه کرد که خودش فعلا در تهران خواهد ماند.

او برای پیگیری امور جاری پرسپولیس در تهران ماندنی است در صورت امکان یکشنبه پیش رو راهی دوحه قطر می‌شود تا بازی این تیم مقابل الدحیل را تماشا کند.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و الدحیل قطر ساعت ۲۱:۳۰ دوشنبه دهم مهرماه در هفته دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در شهر دوحه برگزار می‌شود.

منبع: مهر