سخت ترین بازی عمرم را انجام دادم/ریسکمان جواب داد
سخت ترین بازی عمرم را انجام دادم/ریسکمان جواب داد

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، نیما عالمیان پس از برتری تیم دوبل تنیس روی میز ایران مقابل چین تایپه در مرحله یک چهارم نهایی بازی‌های آسیایی هانگژو، اظهار داشت: شوکه شدیم. واقعا بازی سختی بود. یکی از سخت‌ترین بازی‌هایی بود که تا به حال انجام داده بودم. اصلا فکرش را نمی‌کردم این […]

- سخت ترین بازی عمرم را انجام دادم/ریسکمان جواب داد

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، نیما عالمیان پس از برتری تیم دوبل تنیس روی میز ایران مقابل چین تایپه در مرحله یک چهارم نهایی بازی‌های آسیایی هانگژو، اظهار داشت: شوکه شدیم. واقعا بازی سختی بود. یکی از سخت‌ترین بازی‌هایی بود که تا به حال انجام داده بودم. اصلا فکرش را نمی‌کردم این شکلی دو بر صفر عقب بیفتیم.

ملی پوش ایران به صحبت‌های لطف الله نسبی و راهنمایی او اشاره می‌کند و ادامه می‌دهد: ۲ بر صفر که عقب افتادیم، لطف‌الله نسبی شیوه بازی را عوض کرد و به سمت بازی‌های بلند رفتیم. مردم به ما انرژی بدهند تا یک بار دیگر تاریخ سازی کنیم.

او از ریسکی که با نوشاد کردند تا در این بازی به پیروزی برسند هم حرف زد و گفت: وقتی در دست چهارم ۹-۹ شدیم به نیما گفتم بیا ریسک کنیم. سرویس را تیز بزنیم. باید این کار را می‌کردیم. خدا را شکر ریسک‌مان جواب داد.

ملی پوش ایران در واکنش به اینکه طبق گفته لطف الله نسبی امروز باید هدایی را کوچ کند، گفت: من هر‌کاری از دستم بر بیاید انجام می‌دهم. البته بی تجربه هم نیستم؛ دیگر سی سالم است.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا